5. Za dużo emocji....

247 15 12
                                    

Byłam kupą nie poukładanych myśli. Nie wiedziałam co robić. Myśli się kumulowały, a ja byłam w jednym wielkim szoku.

Kiedy tylko na ekranie zobaczyłam post na którym widniało nasze zdjęcie zamarłam.

Było to zdjęcie z kawiarni, oboje byliśmy szeroko uśmiechnięci, a obok Nas stało nasze zamówienie. Na poście widział również ogromny napis:

„JAN ROZMANOWSKI MA DZIEWCZYNĘ!"

I: Jakim prawem ta dziewczyna wrzuciła nasze zdjęcie do internetu!? Przecież to jest naruszenie prywatności!- Zaczęłam wręcz krzyczeć.

J: Pierwszy raz mam tak okropną sytuację, nigdy nikt nic takiego nie zrobił...wychodziłem już wiele razy z przyjaciółkami do kawiarni, ale nigdy nic takiego nie miało miejsca!

Po chwili powiadomienia zaczęły przychodzić również na mój telefon..
Nie musieliśmy czekać długo aż ktoś znalazł moją nazwę na instagramie...

„*nazwa* TO ONA! TO DZIEWCZYNA JANKA!"

Ludzie zaczęli w szybkim tempie odpowiadać na ten komentarz, było kilka które były miłe, ale nie obeszło się bez klasycznego hejtu w stylu:

„Szm@t@ zabrała Nam Janka!"
„Zerwij z nim! Nie zasługujesz na niego!"
„Boże że Janek jest z kimś takim.."

Zaczynało robić mi się przykro coraz bardziej...Do moich oczu zaczęły napływać łzy, nie chciałam czegoś takiego...

J: Tak bardzo Cię przepraszam I/N!
To nie miało tak wyglądać...Mieliśmy tylko spokojnie spędzić czas jako znajomi...

I: To nie Twoja wina Janek, tej głupiej dziewczyny...To Ona wpadła na jakiś chory pomysł aby wrzucić takie zdjęcie pomimo że nie zna prawdy!

I: Może i nie moja, ale jesteś w coś takiego zamieszana przeze mnie...może gdybym nie odmówił jej zdjęcia nic takiego by się nie stało!

Przestaliśmy zwracać uwagę na godzinę, potrzebowaliśmy odpocząć od tego wszystkiego. Każde z nas potrzebowało poukładania sobie wszystkiego w głowie.

Siedzieliśmy i rozmawialiśmy co można teraz zrobić, a czas leciał. Nie zauważyliśmy momentu w którym na zegarku widniała 1:20

I: Mam rozkładaną kanapę...możesz zostać na noc odpoczniesz i poukładasz sobie wszystko w głowie bez presji, dam Ci ubrania...

Na szczęście mogę nazwać się fanatyczką męskiej odzieży. Miałam w szafie kilkanaście męskich koszulek w rozmiarze XL oraz kilkanaście męskich szortów.

Uwielbiałam chodzić po domu w takich ubraniach ponieważ były bardzo wygodne i uwielbiam luźne ubrania.

Wstałam z kanapy i pokierowałam się do mojego pokoju, otworzyłam wąską szafę i wyciągnęłam z górnej półki prześcieradło oraz 2 koce.

Położyłam wyciągnięte rzeczy na łóżku, kiedy już miałam wolne ręce zamknęłam szafę i podeszłam do stojącej obok komody.

Wyciągnęłam z niej jeden podkoszulek oraz spodenki, które również położyłam na łóżku zamykając przy tym komodę biodrem. (Mam na myśli że bohaterka uderzyła w szufladę biodrem co spowodowało jej zamknięcie)

Wzięłam wszystko co położyłam na łóżku i znów wróciłam do pokoju w którym siedział chłopak z telefonem w dłoniach.

J: Jest tak dużo komentarzy...ja nie wiem co zrobić, boje się że nikt nie uwierzy że my nie jesteśmy razem...Znamy się jeden dzień a już coś takiego się dzieje.

Położyłam rzeczy na stolik który znajdował się obok kanapy i usiadłam obok chłopaka.

Przytuliłam go i zaczęłam mówić..:

I: Spokojnie Janek...Jutro o tym porozmawiamy...Póki co oboje jesteśmy zmęczeni i po prostu potrzebujemy odpocząć. Długo już nas tym siedzieliśmy jak na dzisiejszy dzień.

Pokazałam Janowi gdzie jest łazienka i podałam mu przygotowane ubrania. Kiedy chłopak zniknął z pokoju ja zabrałam się za rozkładanie kanapy.

*10 minut później*

I: Teraz już wiesz gdzie co jest, jeżeli rano wstaniesz wcześniej nie krępuj się i weź sobie coś z lodówki lub przygotuj coś sobie.

J: Okej, dziękuje I/N....znamy się tak krótko a Ty pozwalasz mi u siebie nocować...nie boisz się??

I: Nie, jesteś cudowną osobą i dzisiaj na spotkaniu sporo się o Tobie dowiedziałam i uważam Cię za osobę godną zaufania!

Uśmiechnęłam się stojąc w progu salonu, patrząc na leżącego Janka.

I: Dobranoc Janek

J: Dobranoc I/N

*****************************
PRZEPRASZAM ZA TEN POLSAT POD OSTATNIM ROZDZIAŁEM...PAMIĘTAJCIE ŻEBY PIĆ WODĘ I ŻE JESTEŚCIE CUDOWNI!💗💗💗

(Jak zwykle napiszcie co sądzicie o rozdziale ponieważ jestem tego bardzo ciekawa)

Love Yaa💗💗💗💗

„One Missed Call"~JannWhere stories live. Discover now