17.

83 6 2
                                    

amandoi stăteau intinsi pe pat gandindu-se ce să facă mai departe. prietenii lor erau în bucătărie îngrijorați. usa deschisă de la dormitor formând o cale de acces între ei.

minho a auzit despre ce se vorbea în sat când a plecat de dimineata la magazin, iar când a ajuns acasa ceilalți erau deja aici. la fel știutori de situație.

tatăl lui a băgat pe gât la oameni ca marele vânător lee minho este împreună cu o sirena băiat. nu numai o relație între persoane de acelaș gen dar și de altă natură.

lumea o lua razna.

faptul că pamanteanul nu a mai fost la vânat de atâta timp doar dădea apă la moara zvonurilor.

însă nimeni nu avea dovezi concrete de ceea ce se întâmplă în inima lor, în casa lor ascunsă de populație.

asa ca nu puteau acționa contra lor.

"tot ce putem să facem e să asteptam si să vedem cum se schimbă lucrurile" vocea lui changbin a distrus liniștea lasata între ei.

"și daca nimic nu se schimbă" chan avea dreptate. o relația ca a lor putea duce la moarte.

"să gândim pozitiv" pistruiatul încerca să spargă atmosfera tristă luandu-l în brațe pe jisung.

"daca nu se schimbă cea mai bună opțiune ar fi să plecați" chan gândea rațional și matur legat de situație.

"nu!" felix și jisung spun simultan, nu le venea să creadă de așa idee. nu voiau să se despartă grupul.

minho era tăcut și calculat, pierdut în ganduri legat de situație. "min spune ceva, te rog" glasul sirenei îl facu să zâmbească și mirosul lui îi umplea nările. și-a întors capul spre el, admirandu-l.

trebuia să lupte, pentru el.

"o să facem cum a zis și chan, asteptam și vedem" prima dată când vocea lui minho se facu auzită printre ei. își trece mâna pe la spatele sirenei și îl trage către el, la piept. "o să ne descurcam împreună".

"cât timp lumea nu începe să facă chestii nebune" spuse changbin lasandu-si mâinile după ceafa, pe spate. "nu cobi binnie" pistruiatul îi dă peste braț, uitându-se urat.

chan se ridică brusc luandu-l lângă el și pe jeongin "o sa plecam, sa aveti spațiu sa va ganditi" ceilalți îl urmează.

"da o sa se gândească" felix zâmbea viclean la ei.

odată cu plecarea lor, jisung îi sari în brațe pamanteanului. "vrei sa vorbim?" întreba sirena cu vocea ca o șoaptă. "nu" avea un ton ragusit și ferm. "vreau sa te ating"

"p-poftim.. " glasul îi rămăsese în gât creaturi, uitându-se uimit la barbat. în tot acest timp, în liniștea lui interioară, el defapt se gândea la sex?

"scuze, stiu ca e nepotrivit dar nu am putut sa ma abțin" vocea îi era sinceră, cu capul lăsat în jos parca de rușine.

"e ok min, și eu te vreau" jisung îi pune mâna sub maxilar și îi ridică privirea către el, zâmbind.

pamanteanul se dezbraca imediat trăgând și de tricoul băiatului.

niciodată nu avea să se sature să-l vadă gol. era întruchiparea păcatului şi a sexului, iar mirosul lui de piersici îl invaluia pe barbat, agăţându-i-se de păr şi de piele.

privirea-i căzu pe membrul lui în erecție, gros şi umflat. intinse mâna spre el, fără să se teamă, fără să se gândească, iar în timp ce mâinile sirenei îi înconjurau pielea fierbinte, el şuieră.

ii plăcu sunetul. îl frecă in sus şi-n jos, de la rădăcină la vârf, iar cu fiecare geamăt care-i ieşea de pe buze, jisung devenea tot mai încrezătoare în sine. se aplecă înainte şi-i lipi un sărut în vârful sculei.

"futu-i hannie"

apoi îi luă mădularul în gură, iar minho se opinti în umerii lui. băiatul nu ştia ce să facă nu mai făcuse niciodată asta, dar îi plăcea gustul de sare de pe pielea lui.

ii atinse ușor cu dinții vârful capului, în timp ce se mişca în sus şi-n jos de-a lungul lui, iar în curând, începu şi el să-şi mişte şoldurile din ce în ce mai tare şi mai repede, până când pamanteanul îl îndepărta.

derutat, îl întrebă "am greşit cu ceva?"

rasul lui era sinistru, vocea-i era răgușită, ochii-i erau de prădător.

"nu." îl apucă de ceafă şi îl sărută, iar limba-i intră adânc. i se tăiase răsuflarea şi tânjea după el.

sea boy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum