20.

58 8 3
                                    

totul era minunat între cei doi, își arătau pasiunea unul pentru celălat zilnic, făcând activități diferite împreună.

totuși după o lună de soare, trebuie să vină și furtuna.

într-o zi de toamna jisung s-a decis să meargă cu minho în sat. zvonurile se mai calmasera iar sirena voia să se plimbe împreună cu el, plictisit să stea încuiat în casa pentru "siguranta lui", cum zicea bărbatul.

i-a luat mult timp să-l convingă pe pământean dar cu farmecele lui, plus promisiunea că o să-i cânte în fiecare seara, i-a distrus zidul de neclintit din inima sa.

minho îl imbracase pe cel tanar, acoperindu-l total. mai avea puțin și îi punea și masca.

"clar nu e suspicios la cât m-ai îmbrăcat" jisung era ironic, dandu-si ochii peste cap. bărbatul își aruncă privirea către el și îl trage mai aproape de talie creând fiori peste tot în corpul lui.

"shh angel, do as i say" minho îi zambeste cu colțul gurii și pune presiune pe șold, facandu-l pe baiat sa se topească în brațele lui.

avea un efect asupra lui ne mai întâlnit, dar și sirena. de când au ajuns în centrul satului bărbatul era mereu cu ochii pe el simțind nevoia sa aibe mereu mâinile lipite de el.

bărbatul îl inghiotea ca să-l enerveze iar jisung mai avea puțin și scotea fum pe urechi. oricine se uitau către ei primea priviri glaciale din partea lui minho.

dar cum sa nu se holbeze lumea după tot ce au auzit?

doar pentru ca mulți nu au mai vorbit despre asta nu înseamnă ca au și uitat. mai ales un grup de baietasi adolescenți.

de când au trecut pe lângă parc, au atras privirile lor ne educate. băieții i-au urmărit până la magazin chiar așteptând sa iasa de acolo. așteptând cu o surpriză pentru cuplul fericit.

cât timp cei doi își făceau cumpărături fără griji, băiatul cel mare din grup pusese un plan la cale, care avea de aface cu o galeata plină cu apa.

cine ar fi crezut că acea zi minunata urma să se transforme într-un dezastru? jisung a fost trezit cu adevărat la realitate când a primit o mare galeata cu apă rece de la pompa din centru.

băiatul ramasese blocat uitandu-se după minho, încercând să se gândească la următoarea mișcare. "plozilor dispareti din fața mea!" bărbatul avea un ton ucigător.

pentru o persoană așa de dulce cu el, să-l vadă ca poate deveni violent către niște copii fără minte îl zguduise pe baiat. nu-l mai văzuse niciodată așa "min, oprește-te te rog, trebuie să plecam, nu e momentul să te certi" ochii lui s-au inmuiat privind către creatura uda de lângă el care trăgea obosit de maneca lui.

cei doi au dispărut la fel de repede precum au și apărut în sat, devenind din nou subiectul fierbinte de la gura lumii.

sea boy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum