Bu İkinci Oldu Baş Belası...

2.3K 111 5
                                    

Evet..Multide Yağız Şiran'ı görüyoruz

videoda:Yusuf Güney-Unut Onu Kalbim

yeni bölüm geldi okurponçiklerim evet nerde kalmıştı hım Yağız Asya'nın yanındaki çocuğu fena döver...

Asya'dan

Yağız'ın bu akşam sergilediği davranışı çok hoşuma gitmişti.Beni sahiplenişi...Benim için adam dövmesi.çocuğun sigarayı tutuşunda içişinde bile ayrı bir hava vardı.

Yağız'dan

Lan bebe'deki cesarete bak.Kızın yanına gitmiş konuşuyor dokunmaya çalışıyor.Sen kimsin ya?Kimsin oğlum sen?Kız sana istemiyorum diyor sen hala dokunmaya çalışıyorsun.Böyle erkeklerden nefret ediyorum.Sinirimden kıpkırmızı olmuştum.Bunu dik aynasından görebiliyordum.Eve gidene kadar sakinleşmem lazımdı.

Eve gittiğimde saat 10 olmuştu.Annem çoktan uyumuştu.Babamsa dışarıdaydı.Efekan ayaktaydı.Nasılsın Efekan?İyiyim abi sen nasılsın demişti ama iyi gibi değildi.Bende iyiyim koçum.Efekanla bize kardeş demeye bin şahit isterdi.Birbirimizle hiç alakamız yoktu.

Efekan şirin,masum ve saftı.Bense gaddar,günahkar ve caniydim.Hadi gel Efekan abi kardeş oturup konuşalım.Hatice ablada uyumamıştı.Çay demledi bize.Oturup evin bahçesinde çay içiyorduk.Efekanın birden söylediği sözle şok oldum.Abi senin gibi olmak istiyorum.

Neden koçum?Abi okulda bir kız var adı Aybüke.Çok güzel.Okulda Yusuf diye bir çocuk var ondan hoşlanıyor.Yusuf çok sert havalı.Bende havalı ve sert olmak isityorum abi.Yağız Abi senin gibi olmaz istiyorum.

Bak Efekancım.Benim canım kardeşim.Sakın bir kız için değişme.Sen neysen osun.Bak ben hiçbir kız için değişmedim.Sende yapma!Seni seven seni sen olduğun için sevsin!Sakın yapma Efekan çok pişman olursun. Şev baş Efekan(Kürtçe:iyi geceler) diyip odama çıktım.

Asya'dan

Okulun önündeyim.Yağız...Banane ya sanki.Kulaklığımı taktım ve sesi sona verdim.Yusuf Güney-Unut Onu Kalbim(multide var).Adanın fotosu vardı.Ada kim mi ?Hemen anlatıyım.

Ada benim en yakın arkadaşım.İstanbul Pendikte aynı okulda okuyorduk.Sınıf sıra okul arkadaşıomdı.Delidoluı çılgın ve bir o kadar da sevimliydi.Ben gitar kursuna giderdim.

O basketbol kursuna.Takım kaptanıydı zaten..O kadar güzeldi ki.Kızım mallaşma sen daha güzelsin derdi.Özledim ya cadıyı.Şarkıya kendimi çok fena kaptırmıştım.Yine birşeye çarptım.İnşallah Yağız değildir.Yere düştüm sonra(nasıl oldu artık anlayamadım)Yağız'da üstüme düştü.Kafamı çarptım ve gözlerim yavaşça karardı.



Yağız'dan

Asya iyimisin?Asyaa.Baş belası.Asya iyi misin?Asya'yı yavaşça tokatlıyordum.Herkes toplaşmıştı etrafımıza.Pelin gelip bağırmaya başladı. Napıyorsun sen Asya'ya ne yaptın Yağız?

Kızım ben bir şey yapmadım.Bana çarptı.Düştü.Sonra biri arkadan ittirdi(bulsam temzi bi dayak yiyecek)Bende Asya'nın üzerine düştüm.O da bayıldı.Çekil de revire götüreyim.Pelin yok öyle yağma diye bağırıyordu.

Bense Asyayı kucakladım.O sarı saçları pembe dudakları.Teni o kadar güzel kokuyordu ki.Yüzünde hiç makyaj yoktu.Revire geldik.Hemşire Nisa Hanım bana baktı.Ne oldu Yağız bu kıza dedi.Olanları anlattım.Senin bişeyin var mı diye sordu elim kanıyordu.Çünkü yere düşerken Asy'nın tam üstüne düşmemek için elimi yere koymuştum ama zemin kaygan olunca tam üstüne düşmüştüm.

Onu sedyeye bıraktım.Yarım saat sonra uyandı.Ne oldu bana neredeyim diyordu.Korkma Asya biz buradayız dedi Nisa Hanım.Sorular soruyordu.Asya kahvaltı yaptın mı dedi Nisa Hanım.Hayır yapmadım dedi.Tamam şimdi anlaşıldı dedi Nisa Hanım.

Önce Yağız'a çarptın sonra Yağız üstüne düştü düştü ve sende daha fazla bu ağırlığa dayanamadın ve bayıldın.Normalde bayılmazdın ama kahvaltı yapmadığın için enerjin yoktu Yağız'ın üstüne düşmesi bunu tetikledi.Çıkabilirsin Asya geçmiş olsun.Asya teşekkür ettikten sonra çıktık.



Bu ikinci oldu baş belası hep bana çarpıyorsun.Gülümsemiştim Asya'ya o da gülümsedi.Hadi bakalım hanımefendi kantine gidiyoruz.Yaa ben gelmicem dedi Asya. Allahım yaa.Yürü kızım ya.Bileğinden tutum.Tabi okulda olduğumuzdan hanımefendi hiçbişey yapamıyordu.Kantine gittik.Tost ve meyve suyu aldım.Yemeye başladı o yemek yiyordu ben onu izliyordum.

Asya'dan

Zorla yedim tostu.bu aralar iştahım yoktu.Sınıfa çıktık.Yağız'la .Hoca oturma düzeni yapıyordu.Sınıfa girdiğimizde.Bilin bakalım kimle oturuyorum?Evet Yağız'la en arkanın bir önündeydik.Çünkü boyumuz uzundu.

Hala sırtım acıyordu.Sert çarpmıştım yere.Ders Edebiyat konumuz Hürriyet Kasidesi.Defterimi çıkarıp not alıyordum.Yağız oturmuş bana bakıyordu.Ne bakıyorsun Yağız önüne dön dedim fısıldayarak.Ece Hoca bize bakıyordu.

Yağız'a bakıp Yağız Hürriyet kasidesinin yazarı kimdir diye sormaz mı?Yağız tak diye cevap verdi Namık Kemal'in eseridir.Biçim eski,içerik yenidir.Cevabın Doğru Yağız oturabilirsin dedi Ece Hoca.

Yağız'dan

Hocanın bana soru soracağını biliyordum.Kitaptan bakıp ezberlemiştim.Asya çok şaşırdı tabi.Ece hoca'da baya şaşırdı.Asya'nın canı çok yan mışmıydı?Zil çaldı sorabilirim herhalde.Asya canın çok yandı mı?

Asya'dan

Yok Yağız saçım çekilince veya bileğim sıkılınca daha çok canım yanıyor dedim.Yağız şaşkın şaşkın bakıyordu.Haketmişti bileğimden tutması yetmezmiş gibi saçımdan çekmesi.Hanımefendi sende bana tekme attın dedi Yağız.Yine mi sesli düşündüm?Pelin'nin yanına gittim.İyimisin dedi.İyiyim canım bişeyim yok.Biraz çıkıp gezdik bahçede.Zil çalmıştı. Ne çabuk bitti bu teneffüs.



Ders Matematik'ti ama Can Hoca gelmediği için ders boştu.Telefonumla uğraşıyordum.Yağızda Baran,Agir ve Miranla takılıyordu.Sema,Demet ve Ceren'de yanıma geldi.Birlikte foto çekindik.Aras bizim sınıf başkanımızdı bağırıp bizi topladı hadi bakalım hanımlar beyler doğruluk mu cesaret mi oynayalım dedi.İlk başta diretsek de Aras peşimizi bırakmayınca kabul ettik.Bu oyunu pek sevmezdim bütün sırlar ortaya çıkıyor.



Şişeyi çevirdik.Şişe Aras ve Denize denk gelmişti.Aras soracaktı.Doğruluk mu cesaret mi ?Deniz doğruluk dedi.Hiç biriyle çıktın mı Deniz?"Hayır Aras kimseyle çıkmadım".Sonra şişeyi Deniz çevirdi.Şişe bana denk gelmişti Bartu soracak ben cevaplayacaktım."Doğruluk mu cesaret mi Asya?"Cesaret dedim."Yağızı öp!" .



Yok daha neler!Yağız'da kızmıştı.Saçmalama Bartu okuldayız dedim."Tamam o zaman elini tut !" İşte herkes yap yap diye bağrıyordu.bu bağrışmalara son vermek için Yağız'ın elini tutum.Eli kanıyordu.Allah kahretmesin

sabah düştüğünde olmuştu.O kadar sıkmışım ki elinin içi açılmıştı.Yağız2ın canı çok yanıyor olmalıydı.

Sen sabah hemşireye elini göstermedin mi?dedim."Hayır göstermedim." .Eline dikiş gerekecek dedim.Zaten zilde çalmıştı.



Çıkışta güldüğünü gördüm.Aşiret psikopatı sakın bişey var sanma elini tutmak zorundaydım.Ama özür dilerim elinin yarasını açtığım için diyip durağa doğru yürümeye başladım

Kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Haftaya yazılılar başlıyor Asya kendini toparla diyordum kendi kendime. Yoksa bizimkilere ne derdim ben

Nasıldı bu bölüm yorum bekliyoru



































Aşiret Psikopatı (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin