Nefret

733 67 37
                                    

Güzelim mi?

Daha neler, hiçbir şeye takılmayıp bu kelimeye takıldığıma inanamıyorum. Savaş'ın yazdığı son mesajlara görüldü atıp yatağa gömüldüm. Elim ağrımaya başlayınca komidinin üzerinde olan iki ilaç kutusuna baktım.

Dün yoktu.

Kaşlarımı çatarak Savaş'ın mesajlarına yeniden girdim ve attığı o mesajı üst üste birkaç kez okudum.

O mu bırakmıştı?

Hangi ara olduğunu bilmeden düşünmeye başladım, gözlerim karşımda ki cama gitti ve ben camın açık olduğunu görünce gözlerimi büyüterek yeniden mesaja baktım.

Siz- odama girdin

Çevrimiçi oldu ama mesajıma cevap vermedi, yeniden yazmak için parmaklarımı ekranda hareket ettirdiğimde mesaj attı.

0543..- İlaçlarını vermem,

0543..- Ve seni görmem gerekiyordu.

Nefesim istemsizce hızlandı. Yatağımda rahatsızca kıpırdandığımda onun odama girdiğini ve beni yatağıma yatıran kişinin o olduğunu anladım.

Siz- sapık mısın sen

Siz- odama nasıl girersin

Öfkem olması gerekenden daha azdı. Belki de olanlara artık şaşırmaktan ötürü başka duygulara ağırlık veremiyordum.

0543..- Kapın kilitli olmamış olsaydı kapıdan girerdim.

0543..- Sadece konuşmak istiyorum.

0543..- Benden kaçmanı değil.

Ondan kaçmıyorum ki ben, o sadece beni bugüne kadar kendisinden uzaklaştırmıştı ve ben de onun istediğini yaparak ondan sürekli uzak durdum. Eve geldiğinde odamdan çıkmaz, onlara gittiğimde ise ki bu çok nadir olurdu, hiçbir şekilde salondan çıkmazdım. Onu gördüğümde selam bile vermezdim.

Onun yüzünden.

Şimdi kalkıp bana ondan kaçtığımı söylüyordu, yine onun yüzündendi.

Siz- konuşmak için mi

Siz- tamam

Siz- buluşalım

Başka bir şey demeden telefonun ekranını kapatıp yatağıma gömüldüm. Buluşalım demiştim ama öyle bir niyetim yoktu, buluşmayacaktım. Sadece beni beklemesini istiyor ve yapacağımız konuşmanın bir anlamı olmayacağını biliyorum. Telefon üst üste iki kez titredi, bakmamak istesemde başımı yastıktan kaldırıp telefona girdim.

Teslim Ol, ASKER! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin