Nézelődik. Persze, hogy nézelődik, tudja hol van! Kellenek neki az információk, minél több! Az autó ablakán csak bámul ki, érzelemmentes arccal, Jimin pedig mellette foglal helyet míg a sofőr vezet.
-Kuksi, látom, hogy baj van.. - Motyogja az idősebb halkan.
-Majd elmondom. - Mondott csak ennyit majd tovább folytatta a kémlelést.
-Mit szeretnél csinálni majd? - Kérdezi egy sóhajtás után. Jungkook csak a másikra néz és egy mosolyt megejtve közli; fagyizni szeretne. - Mekis fagyit akarsz, vagy valami fagyizóba szeretnél menni? - Kérdezi Jimin mosolyogva.
-A mekis fagyi jónak tűnik, de akkor már rendes menüt is kérünk! - Mosolygott. Kicsit félre teszi most a gondolatait és élvezi az időt amit legjobb barátjával eltölthet. Bemennek ruhaboltokba, nézegetnek vicces kiegészítőket, mekiznek, sőt, még elmennek egy intim shopba is! Jimin épp egy rózsaszín csillogós, kivágott, szoknyás, férfi skripper ruhát nézeget.
-Akciós! - Konstatálja mosolyogva majd leakaszt egyet a méretéből. Jungkookhoz sétál aki épp egy fekete csipkés, hálós anyagból készült ruhával néz farkas szemet. - Csak nem meg akarod lepni Taehyungot? - Mosolyog Jimin.
-Oh, meg fogom ne aggódj! - Azzal leakasztja a ruhát és pár tubus síkosítót a kosárba lökve indul meg a kassza felé. Jimin nem is sejti, hogy legjobb barátja nem erre az erotikus meglepetésre gondolt... Pár perccel később viszont szatyrokkal a kezükben sétáltak a parkolóban.
-Na és? - Vigyorgott az alacsonyabb.
-Mi na és? - Értetlenkedett Jungkook.
-Hogy fogod meglepni? - Lett pajzánabb a mosolya. Viszont ahogy Jungkook nekikezd mondandójának lelohad a vigyor és rémületté változik.
-Pisztollyal a kezemben, körbekerítve őt rendőrökkel és a titkos szolgálat tagjaival. - Jelentette ki monoton hangon. Jimin pedig csak tátog. Nem bírja felfogni a helyzetet.
-De nem azt mondtad szereted? Jungkook miért tennél ilyet? Úristen ne szúrd őt hátba! Én is képes lennék megfokytani azért amit tett, de ezt azért mégse- Viszont itt Jungkook félbe szakította.
-De. - Azzal ismét elindult. - Jimin mi rendőrök vagyunk! Erre esküdtünk fel? Befekszünk a maffiózók alá és segítünk nekik? Nem bazdmeg! - Kiabált fel. - Kurvára arra esküdtünk fel, hogy minden erőnket beleadva, az életünk árán is megóvjuk az igazságot és az embereket! Felsküdtünk a jóra, Jimin! - Mondta kicsit nagyobb hanggal. - Megszegtük az esküt.. - Sóhajtott gondterhelten majd a másikra nézett, könnyek csillogtak az alacsonyabb szemeiben. - De még helyre hozhatjuk. - Tette hozzá halkabban.
-Én nem megyek veled! - Motyogta fejrázva. - Segítek neked mert szeretlek Kuksi! Te vagy a legjobb barátom és segítek neked, de egy valamit ígérj meg! Yoongit kihagyod ebből! Yoongiról nem szereznek tudomást! Rólam pedig azt mondod, hogy nem tudtam kiszabadulni! - Majd rá sem nézve Jungkookra száll be az autóba.
-Rendben Jiminie. - Bólintott Jungkook. - Akkor ti otthon maradtok, addig én viszem a meglepit és majd a buli után hazamegyek! - Mondja a fiú ahogy a sofőrre nézett. Nem akarja, hogy eljárjon a szája ennek a meláknak, így inkább titkosan beszél.
-Rendben, akkor majd, ha hazaértél az hívj... - Motyogja könnyeit visszanyelve. Jiminnek ez most nem könnyű! Ő szeretne végre a szerelmével maradni, végre boldognak lenni! Nem érdekli, hogy réges rég megszegte az esküjét, és, hogy a hazája ellen fordult! Őt ez mind nem érdekli, ő bármit megtenne a fiérfiért akit szeret! De ugyanakkor hiába szeretne Jungkookal jó barátságot ápolni, ha a fiatalabb visszamegy a törvény útjára és az is meglehet, hogy meghal majd! A fiatalabb hajthatatlan! Mindenképp szeretné lecsukatni Taehyungot! Meg fog szökni, ha az életébe is kerül, de Taehyung soha többet nem lesz szabad lábon! Aznao este, mindketten őrületes élyszakában részesültek, hála az új szexi ruciknak! Másnap újra elmentek "Szexi ruhát venni"! Ma történetesen megvalósítják az őrült tervet! Már ki is találták, hogy Jiminie mikor hazaér, csak kétségbeesve és sírva annyit mond, eltiűnt a boltban a sorok közt és azóta nincs meg! Jeon pedig már tudja is, hogy azonnal a kapitányságra vezeti majd őt útja, ahol azonnal a főnökéhez fog rohanni. Estére pedig már Taehyung házánál lesznek! A terv addig gördülékenyen ment, hogy Jungkook eltűnik a boltban, Jimin kétségbeesetten visszarohan a kocsiba, a sofőr elhajt, viszont Jungkooknál nincs pénz. Nem tud taxit fogni, nincs nála a kocsija, sem a mobilja! Gyalog pedig másfél óra! Ha fut akkor csak egy. Így hát sietősen meg is indul.
Pontban délt üt az óra. Áll a bál a rednőrkapitányságon, mindenki az eltűnt két rendőrt keresi, ám az egyik ziláltan lila foltokkal a testén, beesik a kapitányságra. Itt tudatosul benne, hogy meg fogják vizsgálni, hogy igazat mondd-e! Inába száll a bátorsága, mindenki őt figyeli. Ám a főnök kapcsol a leggyorsabban! Azonnal berángatja az irodájába és beszédre kérleli. Csak hevesen dobogó szívvel, gondolataiba merülve próbálja meg kitalálni mit is mondjon a férfinek.
-Sajnálom.. - Kezdi suttogva. - Élveztem mikor hozzám ért.. De ettől függetlenül.. Gyűlölöm őt! - Pillant fel könnyes szemekkel. Mr. Kim Sanjong meghökkenve figyeli a fiút. - Engem és Jimint elraboltak! Fogva tartott! Tudom is, hogy hol! Tudom, hogy hol lesz a legközelebbi szállítmány amit átvesznek! Ismerem Kim Taehyungot! Bízik bennem! - Mondja miközben megállíthatatlanul hevesen ver ketyegője. Jungkook egész testében remeg, retteg mi lesz főnöke reakciója! Itt jut eszébe, hogy meg fogják vizsgálni őt, nem biztos, hogy hisznek neki! Őt is lecsukhatják! Félelme egyre csak nagyobb!
-Kim Taehyung? - Kérdezi rekedten és kerek szemekkel. Álmában sem gondolta volna, hogy egy nap még hallja ezt a nevet! Pláne nem a világ legmagasabb maffiájának vezetőjeként! Szívében vegyül a büszkeség és a riadalom! - Nem érdejel semmilyen helyes eljárás meg semmi! Most azonnal készüljön fel mindenki! Szólok a tiktos szolgálatnak! Hamarosan indulnunk kell! - Szalad a vezetékes telefonhoz és papírokat félre söpörve az asztalról néz fel a fiatalabbra. Jungkook értetlenül tekint főnökére. Mintha most még valami más érzés is lenne benne. Minden túl gyorsan és egyszerűen törtönik! Ennek nem így kellene lennie! Nem érti, hogy miért ilyen gördülékenyek a dolgok! Ő már semmit sem ért! - Azonnal kezdjen el felszerelkezni! - Mondja majd miután a vonal túloldalán felvették a telefont belekiált. - KIM TAEHYUNG! KIM TAEHYUNG A NEVE! - Majd lenyugodva néz kérlelőn Jungkookra.
-A hegy túloldalán az erdő rejtekében van egy hatalmas telek! Tele fegyverekkel, droggal, pénzzel! A pincében hullák és elrabolt emberek poshadnak! Fent pedig luxus házban él a nagykutya! - Mondja Jungkook majd meghalyolva kirohan, hogy kiabáljon a többieknek. Mindenki elkezd készülődni. Nem is tudatosult még senkiben, mi is fog. Amai napon történni! Nem is jutott el a tudatukig, hogy ők ma annyi vért fognak látni, mint még soha! Hogy ma akkora vérengzés lesz, mint még soha!
Kim Taehyung pedig mit sem sejtve erről az egészről, várja, hogy Jungkook hazaérkezzen, s édes csókot adhasson ajkaira.
YOU ARE READING
Kezeket fel Mr. Kim ~Taekook~ [BEFEJEZETT]
FanfictionKim Taehyung egy iszonyat jóképű férfi, tragikus élettel, s rengeteg pénzzel. Gyűlöli a szerelmet, s egy nem létező tündérmesének tartja, amit csak a gyenge emberek találtak ki, hogy a gyerekeket ilyen hülyeségekkel etessék! Igazán magába fordult, t...