8

822 58 34
                                    

Bu bölüm ve bir sonraki bölüm yalnızca Selim'i içeriyor. Aslında tek bölüm olarak yayınlayacaktım ama çok uzun geldiği için ikiye böldüm. Bu bölümde çok ikonik biri katılıyor aramıza!!O da Yağız! Onu sevin çünkü ben onu çok seviyorum! Selim'e ve Ali'ye oldukça destek çıkıyor ve Yağız ileride öyle bir şey yapacak ki, hani mükemmel bişi yapacak!

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Bölüm 8: Sen tanıdığım en kötü annesin!

Kapının kapanma sesinin ardından Ali mutfağa geldi ve tezgahın köşesine oturup dizlerini kendine çeken omegayı buldu. Yanına eğildi ve ona uzanmak istediğinde Selim kendini geri çekti.

"Onu gönderdim." dedi Ali. "Mert gitti. Öyle söylediğim için üzgünüm. Öğrenmesini istemediğini biliyorum. O yüzden öyle bir şey yaptım. Bana kızdın mı?"

Selim başını hayır anlamında salladı. Yine de bu beter hissetmesine engel değildi.

"Sorun ne?"

Selim elini ensesine koydu. "Bu kadar ay boyunca onu hissedebiliyordum. Ne kadar uzakta olduğumuzun bir önemi yoktu. Canı yandığında ya da mutlu olduğunda... Bağ sayesinde hissettiği her şeyi ben de hissedebiliyordum ama artık... O gitti. Bağ gitti."

Selim hıçkırarak ağlamaya başladığında Ali usulca yanına yanaştı ve onu kolları arasına aldı.

"Bunca ay dayanmamı sağlayan tek şeyin o olduğunu düşünüyordum. Ama şimdi o tek şey gitti. Artık ona dair hiçbir şey hissedemiyorum. Allah kahretsin, hiçbir şey yok!" Selim nefeslerinin ciğerini dağladığını hissediyordu. Başı tonlar ağırlığındaydı ve Ali'nin sesi çok derinden geliyordu.

"Selim... Yavaşça nefes al..."

"Ya-yapamam!" Selim, Ali'nin kazağını sıktı. Dünyanın delice sallandığını hissediyordu.

"Sadece bir panik atak. Beni dinlersen her şey yoluna girecek!"

"Hiçbir şey yoluna girmeyecek."

Ali arkadaşına nazik bir şekilde gülümsedi. "Denemeden bilemezsin. Hadi bana odaklan."

Omeganın yüzünü avuçları arasına aldı ve ona sakinleşmesi için baskıladı. Sonunda dünya o kadar da şiddetli sallanmayı bıraktığında Selim geriye hiçbir şey hissetmiyordu.

"Şimdi, seni odana çıkaralım ve yatıp uyu. Her şey daha iyi olacak söz veriyorum."

Selim başını salladı ve birlikte üst kata çıktılar. Selim kendini yatağa attı ve bir kasım ayı battaniyenin altında büzüşerek gözlerini kapattı.

istanbuldan izmire kaç saat? - omegaverse  / tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin