פרק 13 - הפחד הכי גדול.

1K 100 28
                                    


פרק 13 כבר כאן :) ממש חשוב לי לראות תגובות מכול מי שקורא כאן! או לפחות תדרגו ותראו נוכחות. ובאמת למי שיש ביקורות או משהו להגיד מוזמן כמובן לשתף אותי. אוהבת המון ומקווה שתהנו :)-  

——————————————————————————————————————————-


המילים של לוסי המשיכו להדהד בראשי בימים שלאחר מכן. חשבתי על מה שהיא אמרה בלי הפסקה וניסיתי לנתח את זה, כמו טיפש. למה שמל תפגע בי? זאת הרי מל! היא הבחורה הכי לא מזיקה שהכרתי, הכי ישרה ואמיתית והכי מדהימה שיש. כששיתפתי את פול במחשבות שלי הוא נראה מהורהר לכמה דקות ואז אמר שלוסי כנראה מקנאה.

"מקנאה? במה יש לה לקנא?", שאלתי בפליאה.

" לא יודע דן, אבל אולי היא מרגישה שקצת הזנחת אותה לטובת אחותה...פעם היית צמוד למיטת החולים שלה."

אחרי השיחה עם פול נהייתי מבולבל אף יותר. הייתי בטוח שהוא צודק, בטוח לוסי מקנאה! הרי בהתחלה רק רציתי לעזור לה להחלים והייתי מבלה איתה שעות על גבי שעות ואז התחלתי להתמזמז עם אחותה במקום.

יומיים לפני שיאן היה צריך להכריז על הנערים שממשיכים לקבוצת הנוער של ליברפול החלטתי לצאת לטיול ארוך בנמל עם מל ופול. אף פעם לא יצאנו שלושתינו והתגעגתי לפול לאחרונה. הוא ממש קפץ על ההזמדנות לראות אותי ואת מל מתפקדים כזוג וקבענו לאחר הצהריים של אותו יום. אני ופול אספנו את מל מביתה; לאחרונה היא התחילה להתלבש הרבה יותר טוב והרוב היה בגלל כמות הבגדים האדירה שקניתי לה. היום מל לבשה שמלה סגולה וארוכה, עם ג'קט עור שחור מעל, השיער שלה היה אסוף בקוקו גבוה שהחמיא לתווי פניה. היא נכסנסה למכונית שלי עם חיוך גדול ומלמלה "שלום" קטן לעבר פול. למרות שהם כביכול הכירו כבר היא עדין התביישה ממנו.

הגענו לנמל לאחר כמה דקות וטיילנו במזח, מל החזיקה בידי והקשיבה לשיחה שלי ושל פול על האימונים שלי ועל מה יקרה אם לא אתקבל לאקדמיה בסופו של דבר. האמת היא שפחדתי הרבה פחות. הרגשתי בטוח יותר ביכולת שלי על המגרש ויאן לא הפסיק להרעיף עליי מחמאות. וגם אם לא אתקבל, חשבתי בליבי, יש לי את מל שתתן לי כוח לנסות שוב ושוב, עד שאצליח. הרוח הקרירה של סוף אוקטובר בידרה את שערינו ומל סגרה את מעילה.

"אני יכול לשים כסף על כך שאתה עובר את מבחני הכניסה הטיפשיים האלה" פול אמר לצידי.

משכתי בכתפיי, לא רציתי לדבר על זה ולהראות שחצן, אבל הפעם באמת חשבתי שפול צודק.

"מה את אומרת מל?", פול פנה אליה בחיוך.

היא שתקה כמה דקות ואז אמרה, "אני בטוחה שדניאל יעבור, הוא הכי טוב בקבוצה."

Lost AngelWhere stories live. Discover now