34.

7.4K 377 27
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Ben biraz hastaydım o yüzden bölüm yazamadım. Hâlâ da geçmiş değil ama çok beklettim diye atıyorum, biraz kısa oldu kusura bakmayın artık ✨

Yorumlarda görüşürüz ❤️

....
🌻

" Oğuz Alp kalkarmısın artık, hadi namaz vakti geçecek" Oğuz Alp'in başında uyanmasını bekliyordum, yine her zamanki olduğu gibi uyanmıyordu. Eğilip yanağından öptüm uyanmadı, kolunu sarstım uyanmadı, yanaklarını sıktım uyanmadı. Son çare olaraktan eğilip yanağını ısırdım.

" Ah!" Oğuz Alp acı içinde inlerken bende yataktan kalkıp

" Hadi kalk sabah namazı" dedim gülerek. Oğuz Alp yataktan çıkıp banyoya girerken bende seccadelerimizi sermiş ve sünneti kılmaya başlamıştım. Farzı beraber kılacaktık çünkü.

Buda alışkanlıklarımız arasına girmişti bir terslik olmadığı sürece namazlarımızı beraber kılıyorduk.

Oğuz Alp geldikten sonra sünneti kılmış ve sonra farzı beraber kılmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oğuz Alp geldikten sonra sünneti kılmış ve sonra farzı beraber kılmıştık. Şimdide kerehat çıkana kadar Kur'an okuyup öyle uyuyacaktık.

Kur'an Kerim okumamız bittikten sonra Oğuz Alp direk yatağa girmişti bende arkasından üzerimi değiştirip yatağa yattım. Oğuz Alp beni kendine çekerken iyice ona sokulup gözlerimi kapattım.

🌻

Oğuz Alp işe gittikten sonra evleri temizlemiş sonrada akşam yemeğine annemlere gideceğimiz için yemek hazırlamamış ve Oğuz Alp'in işten çıkmasını beklemiştim. Oğuz Alp'i beklerken biraz Kur'an'ımdan okumuş biraz telefon ile ilgilenmiştim.

Kurs olmadığı için evde çok sıkılıyordum ve bu pazartesi kurs açılıyordu inşallah bir şey olmazsa bu pazartesi kursa başlayacaktım. Sabah Oğuz Alp götürecek ders bitincede kursun öğrenci servisi ile eve dönecektim. Oğuz Alp her ne kadar akşam da ben alırım dese de bu onun için zor olacaktı, o yüzden servis ile gelmek daha mantıklı olmuştu. Zaten dersimiz 3'de bitiyordu.

Oğuz Alp'in araması ile telefonu açıp kulağıma götürdüm.

" Efendim Oğuz?"

" Güzelim ben 15,20 dakikaya gelirim sen hazır mısın?" Kafamı salladım, ama bunu Oğuz Alp görmediği için birde sözlü bir şekilde onay verdim.

" Hazırım ben, senin gelmeni bekliyorum. "

" Konu annenler olunca hemen de nasıl hazır olmuşsun. " Eğlenen sesi ile beraber gözlerimi kısıp

MÛTENÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin