Capitolul 24

150 20 8
                                    

Înainte de a începe vreau sa va multumesc pentru o mie de lecturii 🥺💜😘

Înainte de a începe vreau sa va multumesc pentru o mie de lecturii 🥺💜😘

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

💜💜😘😘😘

______________

Ma uit prin camera sperând că asta este doar o farsă și ca Taehyung este aici.
Jungkook:ALAY!! VINO PUȚIN!

Nu stiu ce a fost în capul meu! De ce nu l-am verificat din ora în ora? De ce? Dar poate...

Alay:M-ai chemat?
Jungkook:Alay.... Zi-mi, te rog, ca Tae e cu tine...
Alay:.... N-nu este.
Jungkook:Te rog! Zi-mi ca imi faceți, iar o farsă și ca este în casă! Alay!
Alay:Jungkook... Tae nu e cu mine... L-am văzut doar când i-am adus mâncarea.
Jungkook:Poti, te rog, să imi arati cheile pe care ti le-am dat, de la camera?
Alay:Sigur. Uite!
Alay scoate cheile, și mi le arată..
Jungkook:E doar o cheie... Alay.... Erau două...
Alay:... Tu... Nu glumește?
Jungkook:Tu ai crezut că până acum glumeam?!
Alay:Tu și cu Tae de obicei imi faceți farse! Și m-am gandit ca și asta e una!
Jungkook:Nu e! Taehyung nu e aici! Probabil e departe! Nici nu stiu cu a ieșit fără să îl oprească cineva! Dacă a pățit ceva?
Alay:Jungkook!
Jungkook:Da!
Alay:Liniștește te! O să fie bine!
Jungkook:Du-te, te rog, și cheamă-l pe căpitan. Și trimite două scrisori. Una către Yoongi si una către Namjoon și zile ca să întâmplat. Am nevoie de ajutorul lor.
Alay:Am înțeles.
Jungkook:În 15 minute sa fie toată lumea gata!
Alay:Țin să îți reamintesc ca până ajunge scrisoarea la Yoongi va dura cam 1 oră.. Și la Namjoon la fel....
Jungkook:Nu contează. Scrisorile vor ajunge mai repede decat voi ajunge eu la ei, și vreau ca atunci când ajung eu ei să fie pregătiți.
Alay:Am înțeles.
Jungkook:Să îi spui lui Namjoon ca ne întâlnim la Yoongi, și să îl aducă pe Jin pentru a nu sta singur nici el nici Jimin.

Alay a dat din cap și părăsește camera.

Ma uitam prin camera, sperand că poate... E... O farsă... Dar ... Nimic schimbat.

Căpitan:Domnule! Sunt aici!
Jungkook:Mobilizează trupele. Taehyung a fugit. În 10 minute plecam.
Căpitan:Am înțeles!

Imi i-au pe mine prima pelerina din dulap și ies din camera îndreptându-mă spre ieșire unde ma asteptau soldații.

X: Nici nu ne saluți, Jeon Jungkook?

Ma opresc din mers, împietrit... Stiam vocea asta mult prea bine. Vocea pe care o urasc cel mai mult, vine o dată și cu persoana căreia îi aparținea vocea.
Ma intorc, deja satul de ce va urma.

Jungkook:Ce căutați aici?
Y:Cum adică? Asa ne întâmpini pe noi?
Jungkook:De ce ati venit?
X:Pentru-..
Jungkook:Nu ma interesează, acum...plecați.
Y:Vai... Dar unde te grăbești?......Ți-a fugit prințesa?
Jungkook:Nu ma enerva! Ca sunt deja satul de voi.
X:Cum sa vorbesti asa cu noi?
Jungkook:Cine sunteti voi pentru mine?! Hmm? Va spun eu! Nimeni!
X:Nerusinatule! Cum iti permite?!
Jungkook:Duceti-va dracu'! (M-am gandit de două ori înainte să scriu asta😅....dar...)
X:Nu trebuia să îți permit să faci atâtea lucruri de capul tau. Și trebuia să scap de acea prințesă când am avut ocazia. Dar voi pune eu mâna pe el, nu iti fa tu griji.

Vulpea cu nouă cozi // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum