Zafer

39 2 0
                                    


Kulağıma gelen kahkaha sesiyle resmen küçük dilimi yutacaktım.Bu kadın neyin peşindeydi?Arkasında ki silahlı adamlarla bize bakıp kahkaha atmaya başlamıştı ve en az iki dakikadır şok içinde onu izliyorduk.

Emir Tuğrul'un ve diğerleri geldiklerini söylemişlerdi fakat Yarbay güzel bir fırçayla onları susturmuştu.Henüz birşey olduğu yoktu ve bu aptal kadın sadece kahkaha atıyordu.

"Ne yapmaya çalışıyor bu erkek fatma?"Yanımdan gelen Melike'nin huysuz mırıldanmasını duydum.Fakat şu an cevap veremeyecek kadar şaşkındım.

"Geceye küçük bir şakayla başlamak istedim bebeklerim!" dedi Yağmur Marlan kalabalığa seslenerek.Aynı zamanda hala gülüyordu.

Bir süre sonra ciddileşip arkasında ki tonlarca adamı gönderdi.Eminim bunu korkutmak için yapmıştı.Partide farklı amaçları olan kişilere ufak bir uyarıydı bu olanlar.

Yağmur Marlan yavaşça kalabalığa karışıp dans etmeye başlayınca birbirimize döndük.

"Hemen üzerine birşey dökmeye çalışmayalım bence,"dedi Hümeyra kısık bir sesle."yakınında bir yerde dans edelim."

"Hepimiz olmaz iki kişi gitsin şimdi,"dedi Sibel.

"Tamam ben ve Melike olur mu?"Dedim bakışlarımı Melike'ye çevirirken.

"Asla.Ben dans etmeyi bilmiyorum.Şu kadınlara bak nasıl da kıvırtıyorlar.Ben  erkek fatmanın beni farketmesini bırak görmeyeceğini düşünüyorum."

Sanırım haklıydı.Bakışlarımı Hümeyra'ya çevirdim.Kıvrımlı bir vücudu vardı ve üzerinde ki elbisede ona çok yakışmıştı.Bakışlarımda ki ısrarı görünce cilveli bir şekilde güldü.

"Ay tamam ben ve Esin."

Hümeyra'yla birlikte Yağmur Marlan'ın dans ettiği yerin hemen yan tarafına geçip dans etmeye başladık.

Ben çokta iyi değildim fakat Hümeyra sanki kırk yıllık dansçıydı öyle güzel kıvırtıyordu ki bazen durup onu izlemeyi bile düşünmüştüm.Fakat ne yaparsak yapalım Yağmur Marlan kafasını bizim tarafa doğru çevirmiyordu.

En sonunda vazgeçip bar kısmına geri döndük.

"Ay yok,hayır görse sonra bakmasa bile daha kötü olmam.Kadın bakmadı ki,"dedi Hümeyra isyan ederek.

"E ne yapacağız şimdi?"dedi Melike bakışları Yağmur Marlan'dayken.

"Her erkek cesur kadın sever.Içimizden biri üzerine içecek döksün,diğerimizde gelip onu korusun eminim etkilenecektir."Sibel'in mantıklı fikriyle donup kaldım.Bu tür şeyleri anladığını şu an öğreniyordum.

"O zaman içeceği ben döküyorum,Melike de gelip beni savunuyor,"dedim Melike'ye bakarak.

"İşte bu olur.Korumak benim işim."

"Hadi yapalım şu işi."

Bu sefer tek başıma Yağmur Marlan' a doğru yaklaştım.Yaklaşırken masalardan birinde olan içeceği elime aldım.Yağmur Marlan karşısında ki kadınla dans ederken.Dans ettiği kadının yanından ilerledim ve kadınla çarpıştım.Çarpışırken içeceği Yağmur Marlan'a döktüm.

"Seni sakar!Neden dikkatli olmuyorsun!?Bu elbise ne kadar senin haberin var mı!?"

Onu tahrik etmek amacıyla alayla gülümsedim.

"Birde gülüyor musun,seni mahvedeceğim küçük şeytan!"

Üzerime doğru geldiğinde istediğim olmuştu.Elini kaldırıp yüzüme geçirecekken o el biri tarafından tutuldu.Melike.

"Sen kimsinde ona vuruyorsun?"

Yağmur Marlan dikkatle önünde olan kadını süzdü.Gözlerinde ki ışıltıyı görünce,gülümsedim.Etkilenmişti!

"Demek ona vuramam.Peki,bana kendimi nasıl kontrol edeceğimi de söyler misin?"Dedi Yağmur Marlan flörtöz bir şekilde Melike'ye yaklaşırken.

"Söylerim fakat bunu burada yapmayalım istersen,"dedi Melike.Oda fazlasıyla flörtöz yaklaşmıştı.

"Peki buyurun,"dedi Yağmur Marlan elini bar tarafına doğru uzatırken.Melike'de başını onaylar bir şekilde salladıktan sonra ilerlemeye başladılar.Sibel ve Hümeyra'da benim bar kısmından çıkıp benim olduğum kısma geldiler.Ve uzaktan Melike'yi izlemeye başladık.

Saçlarıyla oynayarak konuşuyordu.Yağmur Marlan,Melike'yi dinlemiyordu bile sadece güzelliğine odaklanmıştı.Bir süre daha konuştular.Yağmur Marlan,Melike'ye sırıtarak birşeyler söyledi ve Melike'de onaylayarak başını salladı.Beraber ayaklandıklarında üçümüzde gülümsedik.

Balık yemi yemişti.Dışarı ilerlediklerinde derin bir nefes aldık.

"Tamam,sizin işiniz bitti.Arabaya gelin." Emir Tuğrul'un kurduğu cümleyle Melike hariç hepimiz arabaya doğru ilerledik.

Arabaya bindiğimizde herkesin gözünde bariz bir rahatlama olmuştu.Ercan hariç o hala endişeyle yeri izliyordu.Ki bende endişeliydim fakat Melike'ye güveniyordum.

Emir Tuğrul gözleriyle yanına oturmamı işaret edince oraya oturdum.Beni önce bir süzdü.Vücudumda hasar olup olmadığınï anlamaya çalışıyordu.Birşeyimin olmadığını anlayınca kendi kulaklığına doğru konuştu.

"Melike şimdi onu arabanın olduğu yere kadar getirmeyi sağla.Ne bileyim,konuşuruz falan de yürüt onu."

Hepimizin bakışları sokağın başını gösteren kameradaydı.Ve işte Melike ve Yağmur Marlan beraber gülümseyerek geliyorlardı.Ercan'ïn karşıdan derin bir nefes aldığını işittim.

Hümeyra ise bir heyecanla Zeki'nin kollarına atlamıştı,abisinin bakışları ve kendi utancıyla geri çekilip Zeki hariç her noktaya bakmaya başladı.Hafif sırıttım.Zeki zaten şu an başka bir evrendeydi.

Emir Tuğrul,Ercan,Boran,Serdar,Deniz ve Zeki arabadan indiler,dikkat çekmemek amacıyla sivil giyinmişlerdi Yağmur Marlan'ı onlar alıp getirecekti.

Dışarıdan bazı sesler duyunca endişelendim fakat Yarbay beklememizi söylemişti.Sonunda kapı açıldı.Içeriye önce baygın olan Yağmur Marlan yatırıldı sonra bütün tim içeriye girdi.Melike'nin girmesiyle ona sıkıca sarıldım.

"Dur be kızım ölmedim ama birazdan öleceğim,"dedi Melike kollarımı boynundan kurtarmaya çalışırken.

"İyisin değil mi?"

"Gördüğün gibi."

Ondan ayrıldım ve Emir Tuğrul'un yanına oturdum.

"Ya başkan vallahi kahramansın ya,"dedi Zeki Melike'nin sırtına vurarak.

"Kes lan.Sen bana bir de bakayım,maç kaç kaç?"

"Icardi attı son dakika iki sıfır bitti."

"Kerem atmamış mı?"

"Cık.Senin de bir bitmedi şu kerem sevdan."

"Kes yorgunum zaten hadi sürün şu arabayı uykum var ya."

"Gel yan tarafım boş dinlen biraz,"dedi Ercan yanını göstererek.

Melike itiraz etmeden hemen oturdu.Çok yorgundu bu yüzünden belliydi.Bende başımı Emir Tuğrul'un omuzuna yasladım gözlerimi de yumdum.Sanırım uykum vardı.Yavaşça yerimde biraz daha yayıldım ve uykuya daldım.

Hepinize merhaba canlarım!

Umarım bölümü beğenmişsinizdirr💚

Yeni bölüm de görüşmek üzereee💚

Sizi seviyoreeem💚💚💚💚💚

sağlıcakla kalın!



MÜBRAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin