Capitolul 2

72 8 0
                                    

Jimin , cu lacrimi în ochii coboară jos pentru a merge cu mama sa la spital cu cei de la ambulanță. Durerea și frica de a pierde ultimul lui stâlp de susținere era prea mare , Jimin nu putea să se gândească numai la ce o să facă fara mama sa, era tot ce mai avea ,cum se va descurca cu tatăl lui și cum o să plătească spitalizarea.

Namjoon era acolo susținândul pe Jimin că va fi bine. Ajunși  acolo mama lui a fost dusă în sala de operații, trebuia operată urgent pentru a nu muri.

Doamna Park a stat pe masa de operații timp de 12 ore , între timp Jimin așteptând pe hol. Namjoon dus acasă pentru a aduce ceva de mâncare pentru Jimin .

Ultimii banii erau pentru chirie dar mama sa merită ca Jimin să stea pe drumuri până ar recupera bani pentru chirie . Cat despre tatăl său... hotărâse că îl dă în gât, fără nicio discuție.

Asistenta ieși , Jimin ridicandu-se întreabă:

Jm:Cum e mama ? Va fi bine nu ?

As( asistenta) : Operația a decurs bine însă a pierdut foarte mult sânge...

Jm: Si.. Ce puteti face? Adica o să fie bine, nu?

As: Are nevoie de sânge cât de urgent, vă putem acorda o săptămână la dispoziție pentru a cumpăra sau a face rost de un donator cu sânge compatibil.

Jm: O pot vizita,vă rog!

As: Va pot acorda 5 minute , nu mai mult.

Jm: E foarte bine, va multumesc!

Jimin intră în sala unde era mama sa, întinsă , cu perfuzii in mână.

Jm: MAMA , Doamne , îmi pare rau , îmi pare atat de rau ,promit că te vei face bine, o să te faci bine!

Timpul se scurgea iar în sala se auzea doar cum suspină bietul Jimin

As: Îmi pare rau dar cele cinci minute s-au scurs, puteți veni și mâine.

Jm: Bine. Mama ,o să te faci bine,te iubesc foarte mult!

Jimin ieși din sală și pleacă spre casă. Ajuns se puse pe canapea suspinând și respirând greu. Ore au trecut , era deja miezul nopții iar ușa de la intrare era forțată de cineva care voia să intre , zgomotul făcut îl trezi pe Jimin care se înarma-se cu un cuțit de bucătărie.

Ușa se deschise dar timp de câteva secunde Jimin nu văzu pe nimeni , însă nu la mult timp o ghiată de bărbat intră în casă. Jimin înarmat gata să atace își da seama că era "iubitul" sau tată.

Domnul Park începu să cânte o melodie în timp ce se clatină, Jimin nu sta pe gânduri și se repezi la tatăl său cu cititul spunând

Jm: Tu ai băgat-o pe mama în spital javră!

Dle Park parca întineri cu 20 de ani și se repezi la Jimin dând cu cotul fix în mecla lui Jimin

Dle Park: Ea era să mă omoare, am nevoie de banii , de unde să-mi iau eu droguri handicapatule???

Sticla de vodkă de opri fix în capul lui Jimin

Dle Park: Unde sunt banii jegosu' dracu'?

Jm: Nu ții dau , nu o să vezi banii de la mine.

Dle Park: Deci așa procedăm nu? Lasă că vezi tu cine e șefu'.

Cuțitul din mână lui Jimin acum era în mâna jegoasă a nesimțitului. Apoi fix înfipt în umărul lui Jimin

Dle Park: Altă dată punete cu cineva pe masura ta cocoșel!

Jegosul respectiv se ridică și începe să caute în toată casa banii. În ultimul moment de disperare îi găsii și fugi repede spre locul unde mereu îl găsea pe băiatul cu drogurile.

Jimin tot acolo era, urlând de durere, nimeni nu îl auzea, gândul lui era că moare acolo , dar cine o mai ajută pe mama sa cu sângele...?

 
____________________________________________________________

Scuzați dacă mi găsiți greșeli .. pupici


life with you / YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum