Jimin ametit se trezeste și uitându-se în jur vede ca surprinzator e acasă, nu înțelege cum a ajuns acasă..
Face un duș iar stând și uitându-se în gol își amintește că Yoongi l-a cărat în spate până acasă.
Jimin sta și se gândește, unde ar fi tatăl lui,decide ( fiind sâmbătă) să meargă de la prima oră să îl dea dispărut pe dle Park.
Întâi Jimin vizită fiecare bar și cârciumă pe unde stătea tatăl său, pentru a fi sigur că nu e pe acolo pe undeva.
Jimin merge la politie spunându-le că tatăl său a dispărut după moartea dmn-ei Park.
24 de ore au trecut , domnul Park nu aparu nici acasă nici în locurile unde stătea el de obicei . Căutările încep, și zilele trec.
Ziua de luni venii, între timp Yoongi nu fii văzut de Jimin deloc. Dar urma să îl vadă la școală?
Pov Jimin
" ce dracu , a dispărut total , dacă azi nu îl văd mă apuc să îl caut."
Prima oră a început, Yoongi nu era nici-unde, la liceu nu a fost și prin apropiere nu era . Orele au trecut cu greu ,dar au trecut.
Jimin , merge liniștit pe drum ,când în față era fix pe cine cauta, YOONGI. Jimin merge cu pași grăbiți în fața băiatului, Yoongi se uita la Jimin , Jimin la el si observă că Yoongi era beat.
Secundele trec și inimă lui Jimin bate din ce in ce mai tare simțind o mana ce îi copleșește mână sa mică. Apoi cum o altă mână îi acoperă fața urmând un sărut foarte cald.
Jimin nu știa cum s-a întâmplat, nu știa unde e sau cu cine se sărută, atât de copleșit este.
Din pacate nenorocitul ala de telefon a întrerupt sărutul, vibrând insistent.
Jimin este nevoit să se dea în spate pentru a răspunde (cu toate că nu voia, prea mult îi plăcea cum Yoongi îl sărută).
Jimin scoate telefonul din buzunar și răspunde, spunând:
Jm: Alo, cine e?( Ii venea să spună " cine e nenorocitul care ne-a întrerupt?)
Pl(polițișt, nu va gânditi la altceva) Bună ziuă, sunt polițistul care se ocupă cu dispariția tatălui dvs, sunteți invitat în jumătate de oră la secție pentru a discuta, multumesc, la revedere!!
Jm: în 30 de minute sunt acolo , multumesc , la revedere! Spune Jimin posomorât.
Jimin rămase loc , voia să se întoarcă la Yoongi și fix așa făcu, dar cum se întoarce un fior îl trecu pe știrea spinării, nimeni și nimic nu era acolo , deparca nici nu a fost, era o ceață de puteai sa o tai cu cutitul.
Jimin ingândurat o ia la pas în spre secție, și în 30 de minute este acolo.
Jm: Buna ziua , sunt Park Jimin, am venit în legătură cu dispariția lu' Park **** , tatăl meu.
Pl: Aaa,Jimin ai ajuns repede ,erai prin apropiere?
Jimin stă pe gânduri și răspunde cu un "da" în sec.
Pl: așa Jimin , cum ști și tu noi îl cautam pe tatăl tău de două zile, hmm, nu a fost nevoie de un timp așa mare pt ca a fost găsit,
Jm: Unde mai era? chiar sunt curios.
Pl: A fost găsit undeva pe la spitalul de prin centru, te anunt ca e in comă alcolică, doctori spun că e posibil sa se trezească dar nu stim când sau cât va dura.
Jm: tare... spuse Jimin cu un zâmbet mai ascuns în șoaptă, ăăăm... Imi puteti spune mai exact unde? Vreu să merg la el.
Dmn polițist îi spune cu exactitate unde se află tatăl lui și Jimin merge la el.
Jm: Bună ziuă, îl pot vizita pe domnul Park *** 5 minute?
As: Îmi puteți spune cine sunteti?
Jm: Sunt Park Jimin , fiul lui , aș dori să îmi văd tatăl... rapanos, hmm tuși Jimin pentru nu a auzi asistenta.
As: Salonul 27 pe holul 5, să nu stati foarte mult , are nevoie de odihnă !!
" acum are nevoie de odihnă, lasă că îl fac eu să se odihnească destul"
Jimin intră în salon iar stand și uitându-se la acel jeg începu să zică ceva.
" ai nevoie de odihnă? Păi nu te ajut eu? Fiul tău nefolositor, ne vedem, scumpu' meu tata"
Jimin nu a stat decât 1 minut în salon și a plecat, nici asistenta nu știa, de ce a stat așa puțin?
Jimin ajuns acasă primește un bip ( cred că așa îi zice :))) ) era de la Jungkok
"JIMINAH , TE ASTEPTAM IN SEARA ASTA LA TAE, MAI STAM CA BAIEȚI, VINE JIN , EU ,EVIDENT TAE, J-HOPE SIII YOONGI, PE LA ORA 8 VINE JIN SA TE IA CU MASINA, KISS."
Yoongi? Clar mă duc , să fac un duș, să mă aranjez.
Jimin era emoționat și puțin îndrăgostit...____________________________________________________________
Va urma ceva senzatie, ne auzim maine seara , va pup :))))
CITEȘTI
life with you / Yoonmin
Teen FictionDoi băieți frumoși se îndrăgostesc. Băiatul ce nu-l suportă la început pe celălat, ajunge obsedat de privirea adolescentului. Face tot ce poate să îl cucerească.