Tae - ඒ තේජින් නේද ජන්කුක්? එයා කෝ? මට එයාව බලන්න ඕන. ජන්කුක් මට තේජින්ව බලන්න ඕනේ..
නොහිතපු විදිහට තේහ්යුන්ග් ජන්කුක්ගේ කොලර් එකෙන් එල්ලීලා කෑ ගහලා අඬන්න ගත්තා. තේහ්යුන්ග් තේරුම් අරන් තිබ්බා ජන්කුක් අනිවාර්යයෙන් ම තේජින් එක එයාව පටලවගෙන ඉන්න බව. තේජින් බේගම් එක්ක ඇමරිකාවට ගියා කියන්න තේහ්යුන්ග් දන්නවා. තේහ්යුන්ග් තමා ඒ ආදර සම්බන්දයට උදව් කලේ. තේජින් ගියාට පස්සේ තේහ්යුන්ග්ට සැරින් සැරේ කෝල් කරලා එයාලගේ විස්තර කියලා තිබ්බා. ඒත් දැන් අවුරුද්දක් තිස්සේ තේජින් තේහ්යුන්ග් ට කෝල් කරලා තිබ්බේ නෑ. ආයේ තේජින් කොරියාවට ආවා කියන්න තේහ්යුන්ග් නොදැන හිටියත් ජන්කුක්ගේ වැරදි වැටහීම නිසා තේහ්යුන්ග් තේරුම් ගත්තා ඒ අනිවාර්යයෙන් ම තේජින් කියලා.
Tae - අනේ මට තේජින් බලන්න ඕනේ ජන්කුක්. මම දන්නවා ඔයා තේජින් බේගම් හියුන් එක්ක ඉන්නවා දැකලා මම කියලා රැවටෙන්න ඇත්තේ කියලා. මම ඔයා එක්ක පොඩ්ඩක්වත් තරහා නෑ. එත් මට තේජීන්ව දැන් බලන්න ඕනේ..
තේහ්යුන්ග් ආයේ ඉකී ගහන්න ගත්තා. ජන්කුක් ට කරන්න දෙයක් හිතා ගන්න බෑ. ජන්කුක් තීරනය කරලා තිබ්බේ තේහ්යුන්ග්ට තේජින් ගැන නොකියාම ඉන්න. ඒත් සිහිය ආපු වෙලේ ඉදන් තේහ්යුන්ග් තේජින්ව බලන්න ඕනේ කියලා අඬනවා. ජන්කුක් මේ වෙලාවේ පුදුම විදිහට අසරනයි. තේජින් ගැන ඇත්ත තේහ්යුන්ග් ට කොහොමත් කියන්න බෑ. තේහ්යුන්ග් ට එක කොහොමත් දරා ගන්න බැරිවෙයි වගේම එයා අනිවාර්යයෙන් ම එයාගේ අප්පට වගේම මටත් වෛරකරයි.
Jk - දැන් කලබල නොවී ඉන්නකෝ වස්තුව. සිහිය ආවා විතරනේ. බේබිව discharge කරපු ගමන් මම තේජින්ව බලන්න එක්කන් යන්නම්.
තේහ්යුන්ග් ජන්කුක්ගේ උරහිස උඩින් දැක්කා එයාගේ අප්පා ඇවිත් ඉන්නවා කියලා. තේජින් ගැන අප්පට ඇහෙන්න කතා කරන්න බැරි නිසා තේහ්යුන්ග් නිශ්ෂබ්ද උනා.
පැයක් පමන ඔහොම ගෙවුනා. තේහ්යුන්ග්ට වේදනාව අඩු වෙන්න ලබා දෙන බෙහෙත් නිසා තේහ්යුන්ග් ආයෙත් නින්ද ගියා. තේහ්යුන්ග් නිදි කියලා ස්ථිරකරගත් ජන්කුක් කතා කරන්න පටන් ගත්තා.
Jk - අපි මොකද කරන්නේ තේජින් මූන දීපුවා ගැන අපිට තේහ්යුන්ග්ට කියන්න බෑ. තේහ්යුන්ග් කියන්නේ එහෙම ලොකු දෙයක් දරා ගන්න පුළුවන් කෙනෙක් නෙමෙයි.
Yn - මට හිතා ගන්න බෑ ජන්කුක්. මට නම් පිස්සු වගේ.
Nj - තේජින් ගැන කිසිම දෙයක් කියන්න එපා. මගේ වැරැද්දෙන් මම මගේ එක පැටියෙක්ව නැති කර ගත්තා. මම ඒක දරාගෙන ඉන්නෙත් මේ මැරෙන්න බැරි කමට. මට මගේ අනික් දරුවත් නැති කර ගන්න බෑ.
ප්රශ්න, තර්ක ගොඩක් ඉදිරිපත් උනා. අන්තිම තීරනය උනේ තේහ්යුන්ග්ට මුකුත් නොකියා ඉමු. තේජින්ව හොයා ගන්න බැරි උනා. එයාලා ආයේ ඇමරිකා යන්න ඇති කියන බොරුව කියමු කියන එක.
YOU ARE READING
Forgive The Mistake (Taekook)
FanfictionJk - මොකා එක්කද කීයපන් උබ අද shilla seoul hotel එකේ හිටියේ... කියපන්.. Tae - මම.. මම.. ජි..මින් එක්ක ගි..යේ.. ජන්කුක්.. අපි shopping mall එකට විතරයි ගියේ.. තේහ්යුන්ග් අඩන ගමන් වචන එකතුකරලා බොහොම අමාරුවෙන් කතා කලා. Jk - බොරු කියන්න එපා බල්ලෝ.. අද ම...