Córeczka

2.5K 78 19
                                    

{3 miesiące później}

Nie mogłem sie doczekać, dzisiaj wkońcu miałem sie dowiedzieć czy mam córke czy syna jechaliśmy pod klinike i odrazu zostaliśmy przyjęci do odpowiedniej sali Hellen wykonywala instrukcje lekarki i po 10 minutach pani stwierdziła że "na 99% to dziewczynka" wolałem mieć syna, ale uznałem, że może być.

Następnie Hellen zaciągneła mnie na zakupy i kupiliśmy wuzek, nosidełko, ciuszki, smoczki, buteli. zajeło nam to jakieś 4 godziny.

Potem pojechaliśmy do mnie do domu, ale Hellen była zbyt zmęczona i zasneła w samochodzie dlatego ją przeniosłem do swojego pokoju a chwile puźniej sam sie położyłem.

Pare dni puźniej
Hellen miała mocne skórcze więc pojechalismy do szpitala gdzie dostala leki rozkurczowe i dokladniej zbadali naszą córeczke i okazalo sie że dziewczynka poprostu jest ruchliwa ale gdy badali Hellen robili jej wszystkid badania i wyszło na  to, że Hellen ma cukrzyce ciążową, która będzie tylko w okresia ciąży, ale dziecko też może ją mieć. Tu sie troche zmartwiłem. Martwiłem sie o moją córke.

{KILKA MIESIĘCY PUŹNIEJ}

Właśnie byliśmy w drodze do szpitala bo Hellen odeszły wody chodź byla w 8 miesiącu, Odrazu przyjeli ją do sali porodowej a mi wcisneli papiery które wypełniałem dopiero po tym jak powiadomiłem jej rodziców, bo mój ojciec był przy tym jak odeszły jej wody i przyjechał chwile puźniej. Starałem sie zachować spokuj wypełnilem wszystkie papiery i czekałem, mijały sekundy, które zamieniły sie wprzedłużone minuty, a te pprzeistaczały się w długie godziny. Moje zmarwienie rosło z sekundy na sekunde. Wiedziałem, że Hellen chce rodzić nautralnie i że pierwszy poród trwa przeciętnie 10-16 godzin ale to była już 15 godzina porodu i niedziedziałem co robić. Czekałam i biłem sie z myślami jeszcze około 2 godziny pot tem wyszedl lekarz odrazu wstalem i czekałem aż sie odezwie.

-Pan jest ojcem dziecka?
-tak
-poród przeżyje albo matka dziecka lub dziecko. Musi pan zdecydować
-Kurwa mać raujcie ich oboje a nie- prawie wykrzyczalem to do lekarza a wtedy usłyszalem krzyk Hellen
-VINCE DZIACKO
-Jak tylko będzie możliwość będziemy ratować ich dwójke ale narazie nie ma takiej mozliwosci, a więc?
-ja....popatrzyłem na rodziców dziewczyny a jej ojciec powiedział
-ona ci niewybaczy jeśli zrobisz coś wbrew jej woli.
-Ja zgadzam sie z Hellen- powiedziałem

Tatuś Vince {Rodzina Monet}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz