Chapter 25.

Annie🧸

Last night a bay shot did a fire and it was irritating,Mi tired a deh hear when people a war now man.

I sat around the kitchen table eating the breakfast i made myself since mommy gone bout har business.Yes she find new work so me can be all by mi self fi today,Only one thing affi get done...

Buy grocery put inna the cupboard dem,she left some money on the table for the grocery and apart from that some money for me to do anything i want since she seh she nah come back fi now.

Thats why me love har always a mek plan fi me and me nah do nun fi disrespect har.

Affi mek unuh parents proud cause life nuh easy

As i step through the front door mi run in back cause time did cold.

"December hurry up and ova"I said covering myself with my arms.

I wear my over size hoodie and some jeans pants cause mi nuh know if rapa man deh round yah.

Note to you:Mi body big

I was wearing a blue bonnet neva did wah the cold breeze blow off mi wig even tho it well sidung pah mi head.

☁️:When mi come back mi wash out the plate them.

///

I trotted down the side walk walking to the bus stop,Mi get a quick drive and finally mi deh a the store.Mi ago idle mi nuh jus come yah suh fi buy grocery alone.. not that kind of idling,Wah different type a idling weh mi can nyam and chillax before mi go wash plate and gah brit yawd.

Mi buy the grocery them and go a the fast food restaurant next to wah beach side.The person took my order and mins later mi get mi box food (festival wid bammy and fish).

I let out a heavy happy breathing before sitting at a table getting my plastic fork out the bag and first thing me do a tek up a peace a of festival scrolling through my phone.Thats when someone tap my shoulder.

I look up and when i do i saw that it was the same guy who dropped me off at school that day, his name is damian if i remember.

"What a coincidents"He smiled taking a seat infront of me.

"Wahm?"I chuckled cause mi never know me woulda meet him again.

"Nun mi did a pass through and me see uh,Uh look nice tho man"he complimented.

I smiled and said thanx i then take a peace of fish skin in my mouth.
I didnt realise he was staring until i look at him.

"A wahh"I laughed.

He laughed and said"Nun jus a admire uh beauty"

I take that as a compliment i didnt realise i was smiling that long.

(Cut it out)my subconscious told me.

I cleared my throat and start eating again.

"Suh me cah get uh numba me wah be able fi talk to uh more"He asked
Placing his elbow on the table and rest his hand in his hands looking at me.

"Mi cah do dat mm mm"I chuckle shaking my head and sitting up straight.

Not gonna lie him have looks but i cant give him my number.

"Why u have a man"He asked but not in a rude way.

I didnt want to answer that because its nun of his bsuiness.

Thats when i saw the restaurant door open and it was jimmy and cruff and me know a who next..zahaire walk in wid monica.

My heart sank cause mi couldnt believe she jump pan him back and it look like them did a have fun to.

"A wah"Damian asked but i was processing.

Zahairw then spot me and we made a small eye contact cause mi immediately look weh and tek up mi things dem.

"I have to go"I said to damian and immediately leff ih place.

////

I was in brit's room looking sad while she cheers me up..

"Mi tired a dat bwoi"she sigh and shook her head in disbelief.

"And it did look like them did a have fun to"I said trying to hold back the tears dat was forming in my eyes.

"Nuh cry"Brit pouted taking me in her hold hugging me.

"It ruin me mood"I said finally letting out my cry.

She rub mi back and seh"Dat bwoi want a bax"

Mi think me fi block him and move on wid me life

....

When i went home i ate some ice cubes to calm myself down,Mi phone did inna mi hand and i was hesitating to block zahaire.

Mi nuh wah interrupt them love life

It greeve me spirit and i hissed finally blocking him,And mi coulda swear mi did see him a type..well mi nuh care him nah see mi face again,Not even pah mi birthday.

Who knows if him did a cheat.

3 months late

Mi move on wid mi life and mi leff school now me and britney own a Hair dresser business,Mah tell uh it was a long way to go
And i enjoy doing people's hair.

Me and brit a the boss a dis yah company yah but mi do hair and wig and also braid while she do people nails.It was a fun thing to do honestly.

My mother went over seas and im living by myself now mi miss har,her food her everything.

"2 gran"I said to my customer after i have finish applying sum spray to his zigzag cornrows.

Yes a wah man.

After so much effort and the style  a 2 gran,Mi shoulda charge him more but a true me nuh greedy like some other hair dresser's.

I took the money from him and he asked..

"Suh mi cah get uh numba"He smirked and i chuckled.

"No mi nuh inna relationship right now"I chuckle at him getting the broom to sweep the hair from the floor.

A it mi always do when mi nuh have nun fi do and also when the place clear up.

"Ahh nuh seh 40"He said and do that walk weh the wanna be badman dem do and wull up them pants cratches.

Me stiffen the broom inna me hand and watch him head to toe with a look of disgust.

Mah tell uh them man yah need fi sidung pan them rass and stop gwan like them a badman and ganster.

"A dats why them a dead them fi stop pickup ganster life"Brit said throwing a peace of finish nail polish in the bin.

"Uh see ih pree"I laughed as i continue to sweep the floor.

The door open and i said good evening not looking up,Mi have manners to mi customers them yes.

"BUH!"Brit said loudly and i look at her and then to the person that enter.

The broom fell from my hands cause mi couldnt believe..

Vote to see more✌🏽😭