|16| Almış bak başını yine gidiyor

7.9K 919 402
                                    

REKLAMLAR

Ayy bu günlerde fic hakkında çok güzel diye yorumlar almaya başladım gerçekten çok mutlu oldum beğenenlere okuduğu için teşekkür ederim

Bir de şey diyecektim

Genelde hergün bölüm atmaya çalışıyorum ama bazen atamazsam diğer ficlerime göz gezdirebilirsiniz eğer bu fici beğendiyseniz diğerlerini de beğenirsiniz diye umuyorum

Okuyan herkese teşekkürlerrr iyi okumalarrr

REKLAMLAR BİTTİ

süper yakışıklı dilfim - zaafım

süper yakışıklı dilfim
Good morning my love
(günaydın askimm diyo akidesler)

zaafım
Tamam?

süper yakışıklı dilfim
Ne tamam?

zaafım
Yok birşey hocam
İyi günler size

süper yakışıklı dilfim
Ne?
Jungkook ne oluyoruz?

zaafım
Siz iyi biliyorsunuz ne olduğunu

süper yakışıklı dilfim
Bilmiyorum.
İstemeden birşey mi yaptım?

zaafım
Daha ne yaptığının bile farkında değil misin cidden
İnanamıyorum ya sana

süper yakışıklı dilfim
Jungkook sorunun ne olduğunu söylersen konuşarak halledebiliriz.
Daha ne olduğunu bilmeden trip yiyorum.

zaafım
Kimdi o kız?

süper yakışıklı dilfim
Ne kızı Jungkook?

zaafım
BOŞVER TAMAM MI
KİMLE KONUŞURSAN KONUŞ
SONUÇTA BİZ SEVGİLİ DEĞİLİZ
İYİ GÜNLER SANA

zaafım çevrimdışı...

süper yakışıklı dilfim
Hey Jungkook
(gönderildi)

Cidden ne oluyor sana
(gönderildi)

Ne olduğunu söyleyecek misin
(gönderildi)

Tamam bakma mesajlarıma
(gönderildi)

Jungkook'un flörtleriyle hikayeleri

namjoon
Beyler çok ağır olmaz mı bu
Yapmasak mı

hoseok
Ya ne olacak sanki
Kos koca herif amk
27 yaşında
19 yaşındaki bir velet için üzülecek değil ya

jimin
Üzülür bu arada
Gözlemlerime göre Bay kim çok duygusal bir adam
Fazlaca romantik ve güzel seviyor gerçekten

yoongi
Sen o herifi mi gözledin?

jimin
Sanane yoongi
Seni ne kadar alakadar eder bu

yoongi
Belki beni alakadar etmeyebilir ama Jungkook'u çok güzel alakadar edebilir

jin
Noluyoruz lan
Ne bu hesap sormalar falan
Şunu hatırlatırım ki ikiniz sadece arkadaşsınız
Kimse kimseye hesap sormak zorunda değil
Ayrıca yoongi jimine hesap sorması gereken sen değil Jungkook
Gerçi jimin başka bir niyetle demedi ama
Aptal kıskançlıklarınızı bir kenara bırakın

M. Kim? || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin