Poglavlje 2 (Nikola)

16 3 1
                                    


Kada je usla u prostoriju, svi su gledali u nju. Bilo joj je neprijatno ali nije marila toliko. Kada su Ana i Dzo sele na dve kodzne fotelje, Dzo je razgledala sobu kada je uhvatila pogled decka koji je sedeo preko puta nje. To je bio Nikola, Nikola, najpoznatiji decko u skoli. Bio je visok, crn sa najtoplijim ocima koje je Dzo ikada videla. Gledali su se tako par sekundi dok Dzo nije prekinula to i skrenula pogled. Bilo joj je neprijatno pa je opet pogledala u njega, ali njegove oci su svaki put bile magicnije i misterioznije. Dzo nije mogla da prestane da zuri u njegove duboke, tamne oci, ali ju je prekinula misao na roditelje. Brzo se otreznila, pozdravila sa Anom i izasla da potrazi roditelje. Tako je Dzo setala i razgledala veliku skolu. Kada je napokon izasla videla je da su roditelji otisli bez ikakvog pozdrava, osecala se zaboravljeno i to joj je slomilo srce. Sela je na stepenice sva tuzna i pocela da place. Tako je uplakana sedela nekoliko minuta dok nije osetila hladnu ruku na svom ramenu, brzo je obrisala uplakano lice i okrenula se da vidi ko je iza nje. Videla je misterioznog decka sa kojeg nije mogla da skrene pogled maločas. Pitao je zasto sedi sama i zasto place. Rekla je da nije bitno i krenula ka njenog sobi. On se nasmesio i rekao: Pa nisam znao da ce ta cuvena Dzo da sedi napolju i da place. Dzo je vidno bila uznemirena i krenula je brze da hoda, dok je on samo rekao:Slatka si dok se ljutis.

Da li vam se dopada prica pisite sta bi zeleli da dodam <3

Akademija IsmenaWhere stories live. Discover now