Kada je direktorica zamolila za malo paznje prostorija je postala tiha i niko nije ispustao ni glas.Direktorica je krenula da se obraca ucenicima, dok je Dzo gledala u nju, primetila je da pogledom trazi nekoga ili nesto po prostoriji. Kada je ugledala Dzo oci su joj zablistale i pozvala je da dodje do nje.Kada joj se Dzo pridruzila direktorka nastavi:"Kao sto svi znate dosla nam je nova učenica, Dzo Smit". Dzo je bilo malo neugodno da stoji pred celom skolom ali nekako je izdrzala. Zatim direktorka rece:"Ne zelim nikakve nesuglasice ili svadje, kakve god probleme imate obratite se meni". Posle govora, direktorka je upoznala Dzo sa svim profesorima u skoli. Dzo se sa svima ljubazno pozdravila i krenula ka svom stolu. Kako se priblizavala primetila je da svi zure u nju. Atmosfera je bila cudna. Nakon nekoliko sekundi neprijatne tisine Dzo je upitala:"Zasto svi tako gledate u mene, imam li nesto na licu?". Svi prasnuse u smeh. Osetila se postidjeno ali ipak upita:"Moze li neko da mi objasni o cemu se radi?". Neko iz mase dobaci:"Jesi li stvarno glupa ili se pravis da ne znas?".
Dzo je bila zbunjena:"Ne razumem o cemu pricate". Odmah za njom misteriozni Nikola rece:"Devojko Lily Vest ti je baka, ona vlada celom upravom i grupom koja se zove ,,Nit".
Dzo-ini roditelji nikada nisu spominjali baku Lily, znala je da je ima baku sa oceve strane ali joj nikada nisu pricali o njoj. Dzo je od trenutnog soka naglo ustala i polomila casu. Komadići stakla su joj se uvukli ispod koze ali ona to nije osecala. Istrcala je iz prostorije i bila je u hodniku nedaleko od kuhinje. Setala je u krug, bila je zbunjega, ljuta i tuzna. Roditelji su sakrili tako veliku stvar od nje. Ali uzbrzo nakon toga ugledala visoku senku u cosku hodnika, iz senke je izasao Nikola. Nosio je skolsku uniformu, na pola otkopcanu kosulju i kravatu zanesenu u stranu. Kada je shvatio da ga je primetila rece:"Polako, zavrtelo mi se u glavi gledajuci te takvu". Dzo je bilo "drago" sto ga vidi ali to nije htela da pokaze vec ga samo pogleda i prevrnu ocima. A on, sav sretan rece:"Znaci tako zelis da se igramo a" i laganim korakom poce da joj se priblizava. Pridje toliko blizu da su im se zamalo nosevi dodirivali. Kada je bi toliko blizu uvati je za struk. Dzo se osetila posebnu vrstu nelagode poznato kao "leptirice u stomaku".Koliko god je zelela da ga odbije od sebe nije to mogla sebi da uradi. Gledao je, svojim krupnim tamnim ocima, Dzo mu se totalno prepustila. Kada su njegove usne bile dovoljno blizu njenih za poljubac, cuo se krupan muski glas. Taj muski glas je odzvanjao u Dzo-inoj glavi, trgnula se iz svojih misli i cula da taj glas govori da mora otici u kancelariju direktorice. Vratila se u stvarnost, na trenutak, osecala se kao da je sve stalo, kao da je ostala zarobljena i vremenu sa Nikolom, gde su samo oni bili bitni, ali sve je bilo gotovo. Znala je da mora da krene pa se polako odmakla ali se jos jednom cuo Nikolin glas koji je rekao:"a tvoja ruka?"
Dzo se samo nasmejala zaljubljeno i pogledala ga u magicne oci. Rekla mu je da ne brine i nestala.Pisite mi da li vam se svidja prica na pocetku je malo dosadna ali bice uzbudljivo.
XOXO❤️
YOU ARE READING
Akademija Ismena
AdventureDzo je dolazila iz bogate porodice i nije je to interesovalo jer su je svi ostali gledali drugacije,sve dok je roditelji nisu prebacili u drugu privatnu skolu koja se svala:"Ismena".Tu upoznaje decka po imenu Nikola i njen zivot polako pocinje da se...