Muistutan nyt vielä että myös keksimäni nimet ovat (ainakin toivon mukaan) fiktiivisiä täysin!!!
Klo. 9.00
Kellot soi ja terkan ope avaa oven.
"Tulkaapas vain luokkaan niin pääsemme aloittamaan" Terkan ope Sirkka-Liisa Tervola kimittää. Kaikki sanoo Sirkka-Liisaa Sirkkikseks ja Sirkka-Liisa ei tykkää yhtää siitä sen lempinimest.
Sirkkis on just sellane tiukkis ope joka jaksaa valittaa joka asiasta.
Meen omalle paikalle ja nään ku pojat saapuu viimesenä luokkaan, mukaan lukien Hugo.
Yritän olla katsomatta Hugoa silmiin mutta en voi vastustaa olla katsomatta.
Hugo istahtaa viereiselle pulpetille ja kattoo mua silmiin. Katon sitä takasi mutten hymyile. Hugo katsoo mua huolestuneen näkösenä.
Ignooraan, käännyn takas kattomaan taululle.
Sirkkis selittää hormooneista ja käskee tekemään tehtävät.
Tunti kuluu yllättävän nopeeta ja kellot soi.
Kävelen ulos luokasta ja ootan Jasmiinaa ulkopuolella luokkaa. En haluais jutella Hugolle, koska pelkään että rikon sen tai et se rikkoo mut.
Jasmiina tulee onnekseni ennenku Hugo ja pojat kerkee tulla luokasta.
"Seuraavaks on opoo, eikö?" Kysyn heti kun Jassu tulee luokasta.
"Jep" Jasmiina vastaa joten lähetään käveleen nopee opon luokkaa kohti.Opon tunti meni yllättävän nopsaa ja alkaa vihdoin ruokavälkkä.
"Mitä siel on ruokana?" Kysyn Jasmiinalta samalla ku kävellään kohti ruokalaa.
"En tiiä, venaa katon nopee"
"Joop"
"Siel on kasvispyöryköit"
"Nam nam. En oo menossa syömää"
"No pakko sun on jotai syyä"
"Mee vaa eeltä ku aattelin mennä vessaan, kauhee pissahätä" sanon (tai no valehtelen) ja lähen kävelemään vessoille.
En ees kuule Jasmiinan vastausta.En oikeestaan oo menossa syömään. En aio vaa syyä, varsinkaan mitää paskoi kasvispyöryköit.
Saavun vessoille, avaan yhden vessan ovista, astun sisään ja lukitsen sen.
Istun vessan lattialle ja alan selaamaan instaa.
Julianna oli julkassu uuden kuvan Nooran kans. Joo en aio tykätä kyl, pärjään ihan hyvin ilmankin.
Maha kurnii ja harkitsen jo, että kävisin hakee vaik näkkärin tai salaattia mutta en haluu.
Päädyn ottamaan vesipullon repusta ja alan lipittämään kylmää vettä.
Oon aatellu alkaa laihduttamaan.
En oo tyytyväinen miltä näytän.
Aattelin olla nyt olla pari kuukautta karkki- ja herkkulakossa, ehkä sillä sais painoo poies. Huomasin myös ku katoin peiliin aamulla että ku en oo syöny kauheesti ruokaa nii oon laihtunukki! Oikeesti nii siistiiiii!Lemppari Väinön matikan tunti alkaa 10min päästä joten päätän poistua ihanasta koulun vessasta.
Nään et ne pojat on taas siin sohvilla, mut en uskalla kattoo niihin. Varsinkaan ees Hugoon päin.
Onneks Jasmiina laittaa snäpin puolella chattii, varmaa kysyy et missä viivyn.Jasmiina💖
Görl, mitä vittua?
Missä oot??Minä
Ei ollu nälkä ku söin aamulla kunnon aamupalan😋Jasmiina💖
No jeps, ooks veskis edelleen?Minä
En ooooo
Oon kävelemässä kohti matikan luokkaaJasmiina💖
Joo, ootan sua😌Pian jo näänki Jasmiinan istuvan käytävän penkil, matikan luokan eessä.
"Et tullu syömää" Jasmiina sanoo ja kattoo huolestuneena.
"No ku emmä jaksanu ja sitäpaitsi kuten sanoin, söin tukevan aamupalan"
Täydellinen vale -aamupala.
"Joopa joo, mitä söit?"
"Öö no join kahvia, tein kaks ruisleipää ja sit otin vadelmajugurtin"
"Nooo uskotaan nyt sit" Jasmiina sanoo
"Eihän tullu läksyy?"
"Eip" Jasmiina vastaa
"Joo"
"Ooks aivan ok?" Jasmiina kysyy aivan yllättäen.
"Kui nii?" Kysyn ja yritän esittää tyyntä.
"Vastaa nyt Emma vaa"
"Juuu oon, ooks sä?"
"No hyvä, ja joo oon itekki" Jasmiina sanoo ja halaa mua.
Oikeesti ihana Jasmiina ku jaksaa huolehtia musta vaikka ei sen tarvis.
Tiiän et Jasmiinallakin on rankkaa mut se ei sitä vaa haluu näyttää muille.
Nimittäin Jassun vanhemmat riitelee mun tietääkseni aika paljon ja sitku Jassu on ainoo lapsi nii joutuu kestää kaiken paskan ihan yksin. On sillä tietenki mä, mutta en nää tai kuule kaikkia niitä riitoja joten en voi asettuu Jassun kenkiin täysin.Matikan tunnilla laskettiin jotain yhtälöitä ja sit sen jälkeen ruotsin tunnil tehtiin joitain perus tehtävii ite valitsemien parien kaa. Oon semisti kiitollinen ettei Hugokaan oo mulle jutellu mitää vaikka se istuu mun vieressä.
Mun pitäis kyl puhuu sille ja sanoo että ei tästä voi tulla mitää.
Pitkä välkkä alkaa ja me mennään Jasmiinan kans yhessä aulan sohville ennenku muut ehtii varata paikan.
Päätän ottaa päikkärit isolla säkkituolilla joten otan sohvalta viltin ja peitän kroppani ja myös naaman lievästi sillä. (Koska en halua että kukaan random meidän koulusta näkee ku nukun, ottaa viel kuitenki kuvan...)
Jasmiina sanoo mulle että vahtii ettei kukaan vie meidän reppui, eikä siis ite aio kuulemma nukkua.
Mää oon vaa nii väsyny kokoajan...
Just ku oon nukahtamassa, kuulen ku joku kävelee ihan mun viereen ja nostaa vilttiä.
En avaa silmiä koska ajattelen et se on vaa Jasmiina joka yrittää kiusata.
"Jasmiina anna mun pliiis nukkuu, mua väsyttää ja pääki on kipee" valitan enkä jaksa avata silmiä.
Mutta yllätyksekseni kuulenki Hugon äänen. Ja Hugo on selkeästi vittuuntunu.
"Emma. Miks vitussa sä vaa ignooraat vaikka eilen oltii siel rannallaki ja kaikki oli iha toisin? Suutuiksä vai mitä vittua? Vai oonko tehny jotain väärin?" Hugo sanoo ihan raivona.
"Siiis häh, e-emmä tai siis." Soperran ja toivon että voisin vaa kadota.
Emmä tätä keskustelua just nyt halua käydä, ja pahinta on ku Jasmiina on tossa vieressä enkä haluu et se sekaantuu tähän ja äähh!
Voinko tehä katoamistempun?!Siitä on laittoman pitkä aika ku viimeks tuli uutta lukua...
Mutta tässä tämä nyt on🫣
Toivottavasti tykkäätte🌷
Muista laittaa votea ja kommentoidakki vaikka jotain!🤩
-kissakala15
YOU ARE READING
Mä tarvitsen sua
Romance📢HUOMIO!! Oon päivittänyt hahmoesittely-luvun kokonaan, joten käykää katsomassa☺️ Emma Saarinen täyttää syksyllä 15-vuotta ja yhteishaut lähestyy. Pianon soitto on isossa roolissa Emman elämää. Emma ei tiedä yhtään että mihin lähtisi yläasteen jälk...