Chapter 11: Boss

Jason Stallone|28

"Weh yah go suh early?" Nars asked sleepily looking around

"I don't know if you know but I have a company to run."

"Yh mi know that but because yuh deh yah since week and yuh nuh go nuh weh mi did just surprise fi hear you a leave suh early." She said walking over to fix my shirt.

Mi feel like man a yaad.

"So yuh have a new client?"

"Yh I do,he's also an old friend of mine from college."

"Oh." She responded pushing my shirt into my pants.

She nuh fraid she accidentally touch mi hood.

"So wah time yah reach home?" She questioned yawning in the process.

"It depends pan whenever me and the team done."

Packing can be tricky, things might look easy to organize but when yuh start pack the box dem yuh realize seh yuh have more than you bargained for.

"Oh." She mumbled closing my zipper.

"Mi a plan fi cook today,weh yuh wah?"

A wah mek Nars wake up inna good mood this morning.

"Some grilled steak nuh sound bad." I said aloud. At first it was a joke but then she actually agreed to do it.

"Alright I'll cook that and you'll get it once your home."

Something wrong wid Nars, yesterday she hate me and today she a cook fimi like she a house wife and mi a man a yaad.

"Nars come here." I said motioning her over to the settee.

As we sat I drew her closer to me. "Why yuh always a sit down suh far from mi,mi smell bad?" I questioned laughing.

"No."

"Such come closer then."

Bringing her body closer to me,she rolled her eyes and smiled. "Wah yuh wah,mi have mi breakfast fi look bout."

"Just wah know why yah gwan suh nice wid me today a wahm?" I asked playing with her fluffy bonnet.

Weh lowkey mek her head look big.

"Nothing, mi tell yuh seh mi like yuh and you said that the feeling was mutual,so aren't I acting normal fi somebody weh interested inna yuh?" She raised a brow.