15 - Garip

23 4 6
                                    

"Ney ney ney? Nasıl yani? Siz şimdi Gediz ile nesiniz? Nasıl lan seni seviyormuş? Şimdi mi söylemek aklına gelmiş? Ve siz buluştunuz, inanamıyorum." Dedi Nevin bir tık delirirken. Gittiği yeni yıl tatilinde telefonu kırılınca hiç konuşamamıştık. Ve şu an bi hafta sonra bize gelmişti. Yatağımda oturmuş olanları ona anlatıyordum. Saşkınlıktan delirmişti biraz. Ben zaten zırdeliydim.

"Evet, evet, evet. GEDİZ BANA AŞIK!" Dedim artık sakin olması için bağırarak. Bu düşünce biraz garipti ama yeterdi be, kafam şişmişti. "Ee buluştunuz naptınız?" Diye sordu muzip muzip bakarak. Ne bekliyordu acaba o bakışlar da neydi tövbe tövbe ne geçiyordu arkadaşımın aklından. "Kafeye gittik Nevin." Dedim. "Başka naptınız?" Diye sordu kısa ve öz cevabım yeterli olmamıştı.

"Tatlı yedik." Dedim yine. Arkadaşım saçını başını yolucaktı şimdi. Aşırı eğleniyordum. "Berrak aşkım onu mu soruyorum sence? Lan ne konuştunuz diyorum. Ele ele tutuştunuz mu diyorum." Dedi gayet sinirli bir şekilde. Daha fazla eğlenirsem saçı başı yolunan ben olacaktım. "Bana güzelim dedi hep! Sonra biz kafeye gittik. Sonra biz oradayken hep böyle bana baktı ben utandım tabi biraz. Sonra bizi köpek koşturdu. So- " Diyordum ki, "Ne? Nasıl?" Dedi şokla. "Biz ara sokağa saptık sonra kuduz bi köpek bizi koşturdu. Sonra bıraktı peşimizi. Ben bileğimi burktum koşarken, sonra onun koluna girip öyle yürüdüm. Öyle eve kadar bıraktı beni..." Dedim anlatarak.

"Köpekleri artık daha çok seviyorum." Dediğimde gür bir kahkaha attı. Daha çok yanıma sokulup sarıldı. "Ya o kadar mutlu oldum ki. Anlamatam lan sonunda mutlusun, sonunda." Dedi sonunu uzatırken. Geri çekildi. "Yazsana hadi yazsana, bakalım kaç dakika sonra dönecek." Dedi heyecanla.

Ayağımın yanındaki telefonu aldım ve mesaj ekranına girdim. Son mesajlastığımız saatten sonra girmemişti. Helal olsun be.

Prensesim:Napıyon canımmm

Yazdım ve gönderdim. Nevin tam yanımda ekrana bakıyordu. Beş saniye oldu olmadı emin değilim ve nesaj geldi.

Gediz'im:Ders çalışıyorum birtanem. Sen napıyorsun?

Kahkaha attım. Nevin ise sırıtıyordu.
"Gördün mü anında yazıyor." Dedim annenin oğlunu gururla anlattığı gibi.

Gediz'im:Öyle oturuyoruz Nevin'le. Ders yapıyorsan tutmayım ben seni.

"Ya ya aynen kanka aynen." Dedi Nevin. Tutmayım seni kısmına bu sözleri söylemiş olması normaldi çünkü ben artık yapışmıştım gedize ve bırakmaya hiç niyetim yoktu. "Kız bakma öyle kibarlık olsun. Herkes sen mi öyle odun davranacak." Dedim sitem ederken. Her erkeğe normal bi erkeğin yapacağı odunluktan daha odun yazarak cevap veriyordu çünkü. Bir tanış ona göre karar ver davranmaya demek yoktu onun lügatında. Her zaman tek bir cümle ağızındaydı 'erkekler şerefsizdir'.

Prensesim:Sen her zaman önceliğimsin Berrak, unutma.

Yazdığında yüzümdeki gülümseme büyüdü. "OHA bu inek bunları bilir miymiş." Dedi Nevin aşırı bi tepki ile. "Bilirmiş ya." Dedim hayran hayran.

Gediz'im:Ekran ile bakışma süresi bir dk yı geçti konuşmaya mi daldın canımın içi?

"Sen hep ekranla bakışıyormusun böyle yazdığında?" Diye sorduğunda cevabım evetti. "Yani olabilir öyle şeyler." Dedim biraz büzülerek. "Ya yerim harbi siz ne zaman sevgili olacaksınız?" Diye sorduğunda bu sorunun cevabını bilmiyordum. "Yaz gari çocuk ağaç oldu." Dedi ege ağzıyla.

Prensesim:Şey evet öyle oldu birazcık.

Prensesim:Ben sana yazıcam tamam mı?

Diye mesaj gönderdiğimde Nevin gülüyordu. "Ne oldu?" Diye sordum.
"Ben gittiğim gibi yazacaksın değil mi?" Diye sordu gülmeye devam ederken. Kim demiş ki? Ama gerçekten öyleydi. "Evet ama napıyım be Nevo, zor bulmuşum sende bir el insaf." Dedim. "Yaz yaz, yeter ki şu güzel yüzün gülsün." Dedi yanaklarımı sıkarak.

🤍

Gediz'im:Bilmem kime gücendin
Hadi gel anlat bana
Değişmem gülüşünü
Bütün dünya alev alsada
Her kimse seni üzüp üstüne ağlatırsa
Bir damla su vermem
Çöllerde kavrulsada...

Gediz'im:Öyle içimden geldi napıyorsun balım?

Prensesim:Akşam kavesini yapıyorum, gel sana da yapıyım.

Gediz'im:Ona daha var be kızım şimdi olmaz.

Prensesim:Ha kavemi şimdi içmek istemiyorsun yani doğru mu anladım?

Gediz'im:Yok yok içerim şimdi elinden zehir olsun onu da içerim.

Prensesim:Olcan sen Gediz aferin sxnsnxnsnxn

Gediz'im:Her şeyin olurum bitanem.

Prensesim:Her şeyimsin zaten.

Gediz'im:Ben sen olmadan nasıl yaşamışım bu zamana kadar gerçekten bilmiyorum.

Gediz'im:O kadar güzel ki seninle böyle konuşmak tarif edemeyeceğim kadar iyi hissettiriyorsun. Sevilmek çok güzel.

Prensesim:Asıl benim için öyle, Baran'dan başka hiç bir erkek bana böyle önemliymişim gibi davranmadı.

Gediz'im:Annem ile babamla seni tanıştırmayı o kadar çok isterdim ki..

Prensesim:Hayatta olmamaları çok kötü ama olanlar da bazen kıymet bilmeyebiliyorlar. 18 yıl boyunca arayıp sormayabiliyorlar.

Prensesim:Yüzünü sadece fotoğraflardan tanıdığım bir babam var çok garip.

Gediz'im:Yüzlerini sadece fotoğraftan bildiğim annem ile babam var bu da çok garip.

Prensesim:Boşver ya canımın içi mutsuz konular konuşup üzmeyelim kendimizi.

Gediz'im:Haklısın güzelim onlar eminim şimdi beni izliyorlar, mutlu olmaları gerekiyor. Üzülmiycem mutlu olsunlar.

Prensesim:Gediz seni çok seviyorum.

Gediz'im:Bende seni çok seviyorum.

✨️

Ben geldim dostlarrr.
Hayır artık bi bölümleri düzenli at diye kendime kızsamda şimdilik böyle bir bölüm geldi.

Umarım düzenli atmaya devam ederim. Geri dönütler motivasyon kaynağım. (Sanırım yıldız ve yorum istiyor)

Anladınız siz. Kendinize iyi bakınnn iyi bayramlar şimdidennnn.

✨️

Duru AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin