Capitolul 15

437 16 0
                                    

M-am uitat la mama și am văzut surprinderea pe față ei,avea un zâmbet așa frumos și lacrimi în ochi,lacrimi de fericire. Iubesc când o văd pe mama așa.

Usa se deschide larg si pe ea intra doctorul gay. Deci jur ca daca mai raman cu doctorul asta singur ma omor. Se apropie de mine si simt ca mor. Imi da o hartiuta cu un tratament apoi spune.

-Ia tratamentul cand trebuie,nu te obosi,mananca regulat,dormi,in fine,poti face ce ai facut si pana acum,dar acum trebuie sa ai grija,ok?

-Da. Cand pot pleca?

-Acum daca vrei. La revedere.

Si a iesit. Hiu,ce bine. Doamne ce noroc am avut.

-Puiule eu ies,te las sa te schimbi.

-Ok.

Si a iesit. Stau si ma uit la Olivia.

-Iubito,cine i-a spus mamei?

-Natalia.

-Si ea de unde stie?

-Era in apropiere si te-a vazut.

-Aha.

-Mda...vrei sa te las singur sa te schimbi?

-Nu mi-e rusine de tine sau tie ti-e rusine de barbatia mea?

-Nu mai ai nimic pe sub?

-Nu,si am ramas singur cu un doctor gay care se pare ca a pus ochii pe barbatia mea,spun amuzat si ingrozit in acelasi timp.

-Doamne,spune si incepe sa rada.

Ma ridic din pat si incep sa ma imbrac. Olivia ma privea zambind pervers. Cand termin ma apropii de Olivia si o sarut usor.

-Esti gata iubitule?

-Da,sa mergem.

Am iesit din salon. Natalia,Toni,Diego,Cross si mama erau afara. Uite-te ba,veni tot neamul Cross.

M-am uitat la Toni, omorandu-l din priviri. Ce căuta el aici? De ce a venit? Cine l-a chemat,dar pe Diego, și Criss ce face aici? Oh frate,sper ca nu e ceva rău.

-Frate îmi pare rău,îmi spune Toni.

-Frate? Să nu uităm ca ultimadata când ne-am văzut tu îmi violai iubita și eu era pe cale să te omor. Și chiar sunt curios,pentru ce îți pare rău? Pentru ca mi-ai violat iubita sau pentru ce am pățit sau e altceva?

-Pentru tot. Eu...

-Tu ești un prost. Să zicem ca în privința ta m-am lămurit,adică presupun ca știu de ce ai venit,acum rămân Cross și Diego.

-Nu,nu de asta am venit,nu doar pentru scuze.

-Atunci? Ascult.

-Eu zic să mergem intr-un loc mai intim,știi,ca să nu audă toți necunoscuți.

-De ce "frate"? Îți e frică să nu audă și alții cum faci tu ca dracu? Da parca tu aveai o iubită,nu cred ca ar fi fericită să afle ca violez fete.

-Da-o dracu de parașută, Nick,mai ai puțin și mori.

" Mai ai puțin și mori,mai ai puțin și mori,mai ai puțin și mori...". Replica asta răsuna în mintea mea de mii de ori.

-Ce ști tu? Zi adevăratul motiv,de ce ai venit aici? Mai vrei să violezi pe cineva sau vrei să faci sex sau ce? Vrei să îți spun fete? Ce vrei?

Se vedea pe fața mea ca mă speriasem de la replică lui,eram agitat. Mai am puțin și mor. Doamne,am abia 17 ani,de c... Am cancer,mor.

-Nu vreau nimic,vreau sa ne impacam,da stiu,sunt un prost.

Iubire sau UraWhere stories live. Discover now