Mini POV (Damian- clipe înainte de răpire)

9 2 0
                                    

Aceiași afurisita lumina roșie îmi învăluie curtean spate. Fug înspre ea și doar cel mai rău scenariu îmi vine în cap iar și iar, ia răpit cum mă răpit și pe mine. Ies aproape cu tot cu ușa și sunt întâmpinat de un vânt puternic. Lumina roșie mă orbește, vântul face greu să îmi mențin echilibrul și tot ce aud e vocea înfiorătoare a demonului. Pare mai furioasa decât prima data și fac pariu ca are de a aface cu lovitura încasată de la Bambi.

"Tu! Tu curvo ai venit și mi lai furat atunci când eram cei mai fericiți!"

Demonul se răstește la mama mea și nici nu trebuie sa vad cum tata practic fierbe de nervi. Îl cunosc prea bine și știu ca nu ar lasă pe nimeni să îi vorbească așa mamei.

"Dar stai liniștită dragă, o sa suferi mai mult decât am suferit eu. O sa îi pierzi pe toți pe care îi iubești și știu exact cu cine o să incep"

Își întoarce capul la 180° spre mine și inima îmi sta în loc. Nu ma mișc, nu respir. Ma simt paralizat și nu știu dacă e de la frică sau dacă ea mă face să mă simt așa. Ochi încep să mă doară din cauza lumini însă nu pot sa îi închid. Ma ustură însă aș dori ca usturimea să nu se mai termine. Devine din ce în ce mai rău. Usturimea se transformă într-o senzație de uscăciune și apoi într-o senzație de foc care îmi arde în ochi și se simte până în creier. Arde doar acea parte, restul corpului e rece -simt cum îngheț de frig și ard în același timp. Vreau să tip de durere, să îmi scot ochi din cap însă nu pot nimici măcar să respir. Nici lacrimi nu am. Senzația de foc din ochi mei dispare brusc și odată cu ea dispare și abilitatea mea de a vedea. Am rămas orb. Mă pot mișca, pot auzi, pot respira dar...nu pot vedea. Undeva din îndepărtare aud vocea lui Naomi strigând spre mine însă panica din mine mă face incapabil să procesez orice altceva înafară de nimicul pe care nu îl văd. Simt râuri mici cum mi se scurg pe față și îmi cad în palme. A început să plouă însă....de când e ploaia așa de sărată?

Iubire In Lumina RoșieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora