27 ♡

REBEL
Same Day
Unknown

Why da light here suh bright??

And where the fuck am I??

"Nicholette, Nicholette!!" I heard someone whisper shouted my name.

"Mommy?" I squinted my eyes as she approached me.

"Me daughter?? Yuh come fi keep me company?" She asked.

"Keep yuh company?? Yuh dead, where am I??" I asked her.

"The waiting area" she replied.

"Which waiting area?" I asked confused.

"This is where you wait to be processed so you can know whether your spirit is going to Heaven or Hell me daughter" she said.

"So me dead?" I asked and she nodded, if at that exact moment I was able to feel pain I would've probably been rolling and screaming in agony.

"But wait, yuh dead hummuch years now, why yuh still deh here so?" I raised an eyebrow.

"God lock him gate pon me and Satan seh him nuh want me down there" she sighed.

"Yuh get lock out a Heaven and Hell deny yuh entry??" I gasped and she nodded.

"What the hell did you do??"

"Yuh nuh really waah know" she chuckled.

"Nicky! Nicky!" Another voice called and I saw another woman, splitting image of my mother.

I had to rub my eyes to make sure I was seeing correctly.

"Mommy who dat?" I asked.

"Nicholette?? Weh yaah do yah?" The person asked.

"How yuh know me name??" I asked her.

"Girl me a yuh Aunty, me a da harlot yah twin sister" she replied.

"Mommy yaah waah twin?? How me never know that?" I asked.

"She never did a guh tell yuh" my 'aunt' hissed.

"Girl yuh mumma is a wicked, sneaking, conniving witch" she hissed.

"Rickeisha nuh badda wid tell her all a dat" My mom rolled her eyes.

"Nuh tell her how when she find yuh overdosed inna the house a me yuh drugs off and kill suh yuh could a tek my place?? Nuh tell her how when yaah thirteen yuh did a tek gun man and when Mama and Papa find out and beat yuh yuh set up man fi kill dem?? Nuh tell her how Aunty Mazy did tek we in and yuh never stop run weh wid man until yuh reach town?? Ohh me never fi tell how yuh set up her pa wid drugs fi get lock up a foreign den yuh find out after seh yaah breed wid her and yuh tell her seh him never want her?? Or me nuh fi tell her how yuh used to put drugs inna her drinks a night time suh Rohan could a fingle her?? Yuh nuh waah me tell her seh a dats y yuh never like her because Rohan used to tell yuh seh fi her vagina sweeter and tighter than yours and she a the prettier version a yuh?? Yuh nuh waah me tell her how when she a thirteen and period pain did lick her almost kill her and yuh never bring her guh doctor a breed yuh wukliss baby fada breed her and yuh give her bush tea fi dash weh di belly and tell her seh a purge yaah purge her blood?? A dat yuh never want me tell her??" My Aunt smirked while reading her file.