Mijn zus kwam bij mij nu weet ik alles over jou Senne. Ik durf je niet meer aan te kijken ze stortte zich wenend op mij Kan je het mij vergeven omdat ik je achtergrond heb durven vragen hij zei life sucks en hell yeah. En ze zei You ain't seen nothing yet. Heeft moeder je dit verteld ja zei ze. Maar Senne ik bedoelde niets slechts, dat wist hij
-Senne zei alles komt in orde je hebt mijn erewoord. ik ben maar je kleine broer hé.
-Wat kan ik je voor je doen Senne. Een kleine broer mijn pruim ja, ik hou van je, godverdomme
-Ach je hebt leren vloeken, maar je liefde voor mij is zeer mooi, maar jij bent een bloem van een vrouw. Sluit eens je ogen Sanne en als je iets ziet , zeg het. Ja zei Sanne ik zie je verleden maar geen gevecht.
-Dus je hebt ook een gave doe eens je nog je eens je ogen dicht , jij gaat aleen maar flashbacks krijgen. Zoveel te beter, het andere om te vechten niet, want die zijn lastig.
-Och Senne ik zie onze geboorte. Vader was eerst gelukkig met mij en toen jij kwam eraan, verdomme zei hij het is een jongen, hij wou twee meisjes. Hij zei in zijn gedachten die ga ik moeten temmen, desnoods kraken. Ik moet hem op de achtergrond duwen, zijn zus gaat verwend worden, hij niet. Sanne zag alles Senne was al bij zijn geboorte minderwaardig.
-Sanne als ik mijn ogen dicht toe dan komt er iets los in mij ik moet je beschermen het is zit in mijn aard, ik was bestemd om anderen te beschermen. Senne bleef voor de liefde voor zijn zus thuis wonen.
JE LEEST
De Nachtmerrie
Short StoryEen tweeling ondergaat een gedaanteverwisseling zij wordt hij en ondersom.toch kunnen ze niet echter niet met elkaar opschieten, maar besffen dat ze noodgedwongen elkaar moeten helpen