Bu sefer ne var aklında?
En çok neyi hayal etmek isterdin şuan?
Bu kadar mı işleyecektin içime?
Şarkının ilk sözlerini duyuyor musun? Tıpkı senin gibi!
Aslında herkes bu hikayeyi ilk kez duymuyordu, daha öncesinden öğrenmişti bunun tadını, özlemenin...
Fakat sanki daha önce hiç olmamış gibi özlüyordu.
Gözden uzakta olan balkondaki Gül'e karşı tedirgin ve kaybedecekmiş korkusuyla hızlanıyordu adımları koridorda. Bu özlem değildi, daha çok kaybetme korkusu...
Şuan baktığı her şeyi özlüyordu, çünkü belli başlı tren yolculuklarını son kez yapacaktı. Kendisi de tekrar bu egzotik renklerdeki doğayı anımsıyordu kendi benliğinde benimsiyor içiyle okşuyordu.
Şaşkınlık ve heyecanlı hislerin soğuk su etkisi yapıyordu vücudunda.
İlk tattığın şeylerde olurdu bu genellikle.
Tomurcuklarını açmış bir elma ağacının henüz nemli gövdesine sırtını dayayıp sevdiğin biriyle öpüşmek güzel şeyler içmek, hatta daha abartabilirdin sarhoş sarhoş sevişerek...Belki onun yüreğindeki hisler böyle düşünmesini sağlıyordu. Kendinden utanmıyordu cesaretliydi yüreği daha da sağlamlaştı. Çok güzeldi yüreği uzaklardan bile hissedilebiliyordu.
Yapamazdı tüm bunları değil mi?
Bu ahlaksızlık yada olağanüstü bir şeydi onun için belki.Fakat şunu bliyordu; vücudunda soğuk su etkisi yapacak duyguları iyi tanıyordu; ilk ve taze kalan duygular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaba duygular.
Teen FictionBirbirinizi sevdiğiniz yalan, sadece kendinizin seviliyor olmasını istiyorsunuz. Bize göre cehennem; kalbimizin rahatsız olduğu yerdir...