Ep6

49 4 36
                                    

Yeonjun'un ağzından

Beomgyu yüzüme bile bakmıyordu.. çok mu ileri gitmiştim..

Abartmış mıydım?..

Ondan özür mü dinlemeliydim?..

Kendine gel yeonjun.. o sadece aptal bir ezik onun senden özür dilemesi gerekli..

Ben her zaman haklıyım..

Birkaç hafta geçmişti ve beomgyu nün küçük kardeşim soobinle takıldığını fark ettim..

Soobin onunla neden takılıyordu ki..

Aman.. her ikisi de ezik ve aptal işte.. birbirlerini bulmuşlar..

Onlarla eşit değilim.. onlardan yakışıklıyım zekiyim.. derslerim daha iyi öfke kontrolüm var vb..

Ama içimde birşey var..

Ne olduğunu anlamış değilim ama bana beomgyu'dan özür dilemem gerektiğini söylüyor..

Öyle mi yapmalıydım..

Ona kabalık mı etmiştim?.. Yoksa haklı mıydım?..

Kafam allak bullak fikirlere bürünürken zil sesini duyup hemen sınıfına koştum..

Merdivenlerden çıkarken birine çarptım ve aşırı derecede sinirlendim..

Yeonjun
-önüne baksana apta-..

Daha cümlemi bitirmeden yanağıma inen bir tokat hissettim..

Önüme baktığımdaysa karşımda soobin ve beomgyu nun sinirli bakışlarını üstünde hissettim.

Beomgyu
-bana bir daha aptal dersen sana gerçek aptalın kim olduğunu gösteririm.. anladın mı beni!!!

Soobin
-sakin ol.. onun için değerli sesini yormana  değmez o asla akıllanmayacak..

Beomgyu ya çarpmıştım ve oda bana tokat atmıştı.. sinirlerim bozuldu ve bana tokat attığı elini hemen tuttum ve incitecek biçimde sıktım..

Yeonjun
-SEN KİMİNLE KONUŞTUĞUNUN FARKINDA MISIN!! VE BANA TOKAT ATMAYA HAKKIN YOK O ELİNİ KIRARIM VE BİR EZİK GİBİ AĞLAYARAK BANA YALVARIRSIN.. BİR DÜŞÜNDÜM DE.. SEN ÇOK OLDUN.. ELİNE VEDA ETME VAKTİN GELDİ KÜÇÜK VELET!!..

onun elini sanki kıracak gibi sıkı sıkı sıktım ve mosmor olana kadar bırakmadım..

Beomgyu'nun Gözleri dolmuştu ve kardeşim soobin karşına tekme atıp onu benden uzaklaştırdı..

Soobin
-senin neyin var abi.. kendine gel karşındaki oyuncak,evcil hayvan yada köle değil o bir insan farkında mısın?..  arkadaşıma birdaha vurursan abim falan demem gerçekten senin şiddete meyilli olduğunu söyleyip %100 burslu okul birincisi olduğun bu okuldan atılmaya sebep olurum..

Beomgyu soobin'e ağlayarak sarıldı ve soobin onu yapıştırmaya çalıştı..

Kendi öz kardeşim beni tehdit mi ediyordu.. bunu abisine nasıl yapardı..

Yeonjun
-seni küçük o***** Sen beni nasıl tehdit edersin buna hakkın yok!!!

Soobin etkilenmemiş bicimde cevap verdi

Soobin
-şu anda senin yaptığın şeye çok hakkın var sanki.. zorbalık yapmaya hakkın var mı sanıyorsun.. tabiki arkadaşımı korumak için herseyi yapacağım senin abim olman umrumda değil..

Yeonjun
-Sen abine nasıl cevap verirsin lan havuç..

Soobin
-benim adım havuç degil bana böyle seslenemezsin.. salatasarmalı..

Bekle.. o da Galatasaraylı değil miydi?.. nasıl.. aptal firavun bahçeli beomgyu onu da mı kendisinden yaptı

Yeonjun
-gerizekalı sende Galatasaraylısın.. neden kendi takımına laf ediyorsun?.

Soobin
-senin zorunda salatasarmalı olmuştum.. artık istediğimi secebilirim
Ben fenerbahçeliyim.. artık zorla beni salatasarmalı yapmak İcin dönemezsin..

Sinirden deliye döndüm.. Ve yumruklarımı sıktım

Yeonjun
-gerizekalı.. sende artık o eziklerdensin ha peki öyle olsun seni in abin olmayı reddediyorum..

Soobin
-Ben seni çoktan kardeşlikten reddettim..

Soobin beomgyu'nun elimi tutup arkasına bile bakmadan uzaklaştı..

Bu bölüm de bu kadar olsun oylayıp yorum yapmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm de bu kadar olsun oylayıp yorum yapmayı unutmayın

Çakallarla Dans|Yeongyu♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin