Banda veche

4 1 2
                                    



Am intrat in casa cu inima cat un purece, stiam ca sigur sunt nervosi daca au vazut filmarea aia. Spre surprinderea mea stateau pe canapeaua din living prinsi in ganduri, cand m-au vazut sau ridicat toti, doar tata statea jos. Am avut o stare dinaia de frica imi era ca lesin acum.
Sanzu a venit spre mine foarte incruntat sincer ma asteptam la o palma, dar ma luat in brate.
-Ma bucur ca esti in viata.
Stai Sanzu plangea? Cand m-am uitat spre restul toti erau suparati, Koko si Kaku se uitau la mine tristi. Ran si Rindou m-au imbratisat si ei. Tata sa ridicat de pe canapea si a venit in fata mea îmbrățișându-ma si el. Eu eram foarte confunza sincer ma asteptam sa ma pocneasca careva.
-Se pare ca te-am subestimat Saiko, esti fiica mea. Sunt mandru de tine.
Nu m-am asteptat sa aud asa ceva, de-obicei tata e retras. Nu prea ma laudat.
-Dar sa nu te mai ranesti asa te rog. O sa fac in asa fel ca Bonten sa te ajute, chiar daca sunteti copii eu in spate voi fi cu tine.
-Multumesc tata.
-Dute fa un dus si dupa vin sa-ti ingrijesc ranile. Spune Sanzu zambindu-mi.
Le-am zambit inapoi, sincer in momentul acela am amețit putin,pierdusem mult sange. L-am vazut pe tata cum ma ptins repede in brate. Koko venind spre mine punandu-mi mainile pe frunte umplându-se de sângele meu. Aveam capul spart. Incet incet am lesinat in bratele tatei.

*

M-am trezit in patul meu bandajata si in pijamale.
M-am gandit ce s-a intamplat apoi imagini cu lupta au venit in capul meu si dupa ca am lesinat in bratele tatei.

M-am ridicat din pat cu gandul de a cobora jos sa vad unde sunt restul.
Cand am ajuns pe scari jos i-am vazut pe Sanzu care gatea si pe Koko care facea inventarul.
-Hei baieti unde e toata lumea?
-Saiko cum esti? Ma intreaba Sanzu venind spre mine foarte ingrijorat.
-Sunt bine. Tata?
-Mikey are o sedinta e plecat cu Ran si Rindou. Kacucho e plecat cu o treaba.
-Aaa in regula. Sanzu, mie foame putin.
-Stai jos iti dau de mancare. Ce doresti?
-Pai..... Nici nu apuc sa termin ce aveam de spus ca telefonul meu suna, era Kira. Din obisnuinta l-am pus pe difuzor.
-Da Kira. Ce sa intamplat?
-Buna Comandante, capitanul divizei 3 aici...
Stiam ca era ceva serios daca ma luat asa.
-Ai permisunia sa vorbesti capitane.
-Divizia 3 a fost atacata. Una dintre fete a fost violata si ucisa.
Am ramas blocata inecandu-ma cu mancarea. Sanzu si Koko se uitau la mine asteptand sa explodez.
-Sti cine a facut asta?
-O banda nou aparuta. Incerc sa aflu cum se numeste.
-O sa astept un telefon de la tine cand afli.
-Te anunt.
Inca eram socata, violata si ucisa asta era chiar ceea ce vroiam sa opresc. Am dat gres.  Am luat farmuria si am aruncato direct pe jos spargandu-se. Am rabufnit in plans.
Chiar in secunda aia au intrat toti pe usa. Tata a ramas blocat vazandu-ma ca plang.
-Ce s-a intamplat?
-O fata a fost violata si ucisa...
-Poftim ? Cine a facut asta?
-Nu stiu o banda nou. Asta era exact ceea ce vroiam sa opresc. Nu sa moara cineva.
-Nu e vina ta. Uneori nu o sa poti opri tot.
O sa fie momente in care nu ai ce sa faci.
-Asa e pitico. Trebuie sa fi puternica pentru restul fetelor.
-Multumesc, Rindou.
-Termina mancarea. Spune Sanzu stand cu mainile in sold dupa ce a adunat farfuria sparta cu mancare de pe jos.
-Nu mai pot manca. Sunt suparata.
-Nu merge asa, o sa mancam cu tine. Spune tata luand un scaun si venind langa mine.

Nici nu apucam sa ne punem toti la masa din nou ca telefonul meu suna din nou. Era Kira.
-Ce ai aflat? Cine era?
-Deci fi atenta, banda noua care o fost veche...
-Ce? Tata sti vreo banda veche sa fie pe oras?
-Doar noi suntem ce-i mai vechi ramasi.
-Cine e banda si inculpatul?
-Banda Toman, comandantul Kisaki Tetta.
Am observat cum tata s-a incordat. Si ceilalti au ramas incruntati.
Banda toman a fost a tatei....

Inca un capitol gata, mai scurt putin dar nu prea am timp sunt in perioada examenelor. Oricum nu stiu cand va fi postat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Banda SaiWhere stories live. Discover now