3.1

73 9 0
                                    

Dayanabilirsen dayan berre cabbar (kitaba ne yazacağımı bilmiyorem)

Arkideşler geçen bölüm sınav felene dedik ya hani bende şöyle bisi yapmaya karar verdim bu sıra olacak bölümler sınava çalısmakla alakalı olsun hemde bölüm sonlarına fln motive amaçlı fotiler koyayım ders ile alakalı
Amma simdi sizlere bi foti göstericem
Bu fotiyi kardeş denen o varlığı almaya giderken cekmistim kaldı böyle bari paylasayım

Arkideşler geçen bölüm sınav felene dedik ya hani bende şöyle bisi yapmaya karar verdim bu sıra olacak bölümler sınava çalısmakla alakalı olsun hemde bölüm sonlarına fln motive amaçlı fotiler koyayım ders ile alakalıAmma simdi sizlere bi foti göst...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

"Abi!" Diye bağırdım yüksek bir sesle. Saatlerimi verdiğim soğuk kahvemi alıp kaçmıştı.

Abimden cevap gelmeyince pes ederek tekrardan kahveyi yapmaya başladım.

Kahve ile sütü karıştırdıktan sonra onları buzdolabına yollayıp buzluktan da buz çıkarttım.

Biraz daha kahve alıp onu da suyla çalkaladıktan sonra köpüğü kahveye boşaltıp içerisine buzları koydum.

Böyle anlattığıma bakmayın, saatlerim gitmişti buna.

Cam pipeti de kahve bardağının içine koyduğumda herşey hazırdı. Kahveden bir yudum alıp odama çıktıktan üşüdüğüm için üzerime bol bir sweatshirt geçirip masamın başına geçtim.

İlk sınavlarımızın başlamasına bir hafta vardı ve çalışmam gerekiyordu.

Defterimi ve kitabımı hazırladıktan sonra tabletimden konu anlatımı videosu açıp izlemeye başladım.

İlk önce konularda eksik olduğumu bildiğim derslerden başlamak işime yaracaktı.

Konu anlatımı videosu bittikten sonra test çözerek öğrendiklerimi pekiştirdim.

En sonundaysa deneme çözüp ders çalışma işini tamamen bitirmiştim.

Saate baktığımda dört saatir çalıştığımı fark ettim. Benim için normal bir süreydi fakat son zamanlarda ders çalışmayı aksatıyordum.

Tabletimden herhangi bir video açtıktan sonra izlemeye başladım. Canım sıkılmıştı.

(Yn: ula çok kötü yazmaya basladım uff)

Telefonuma art arda bildirim gelmesiyle tabletimi kapatıp telefona baktım.

Okul grubu yine saçma sapan konular hakkında konuşuyor sanmıştım fakat bu farklıydı.

Normalde okul grubundaki öğrenciler dizilerden, filmlerden veya derslerden bahsederken bu sefer gelen mesajlar çok farklıydı.

Okul Grubu

Ecem: arkadaşlar acilen gruba bakın

Senem: ne oldu Ecem

Tolga: noluyo abi

Ecem: Can
Ecem: Can trafik kazası geçirmiş
Ecem: durumu ağırmış
Ecem: acilen 0 Rh + kan aranıyormuş

Siz: nwsql yonğ

Yonca: Türkçe'ye çevirecek olan??

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Bölüme fikir bulamayınca Can ölsün istedim aa
Selencim aşk hayatın müq demi (!)

31 ugursuzluk getirir askolar

Neys, bb!

(Yaptım yapacağımı simdi gidiyom eheheh)

Obje • Texting Where stories live. Discover now