★You've changed pt.2✩

11 0 0
                                    

"𝖬𝗂𝖺, 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒?" 𝖲𝖺𝗂𝖽 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗍𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝖺𝗋𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌. 𝖳𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺 𝖿𝖾𝗌𝗍𝗂𝗏𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝗈𝗍𝖾𝗅. 𝖬𝗂𝖺 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿.  𝖳𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗁𝖺𝗅𝖿 𝗎𝗉 𝗁𝖺𝗅𝖿 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗁𝖺𝗂𝗋𝗌𝗍𝗒𝗅𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗍𝗈𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝖾𝖺𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗌𝗌 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗉𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗈𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌 𝖺𝗌 𝖬𝗂𝖺. "𝖮𝗄 𝗐𝗈𝗐, 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌... 𝗋𝖾𝗏𝖾𝖺𝗅𝗂𝗇𝗀!" 𝖬𝗂𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇.

Bebe: You wanna try on something else?

Mia: Uh, no! I'm ok with this.

Bebe: You sure? We're gonna be out all night.

Mia: Yea I'm sure!

Bebe: Ok well stop being a shy white girl and get the fuck out the room, let's get fucking wasted girl!

Mia: Wait we're drinking!?

Bebe: Duh! Why not have fun?

Mia: I don't know...

Bebe: Listen. I know you were born being a "cute little tiger cub" who gets whatever she wants and absolutely have no idea how life works but that doesn't mean you can't have a little fun with friends. New friends at that! Fuck your old friends from that private school who don't do shit but talk and gossip all day, get you real friends who'll hype you up for the most smallest things and actually great people who never talk you down. I'm already pissed off about the unicorn shirt don't make me pissed off even more.

Mia: You right... just scared to do things.

Bebe: You been under your mom's supervision for a long time huh?

Mia: Yea..

Bebe: Ugh, girl I'll talk about it on another day. Cmon we're gonna make the girls late!

𝖡𝖾𝖻𝖾 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖬𝗂𝖺 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗍. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗍 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖬𝗂𝖺. "𝖸𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾?" 𝖲𝖺𝗂𝖽 𝖲𝖺𝖽𝗂𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗈𝗈𝗄𝗂𝖾𝗌. "𝖮𝗆𝗀! 𝖲𝖺𝖽𝗂𝖾 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗒𝗉𝖾 𝗈𝖿 𝗀𝗂𝗋𝗅!" 𝖲𝖺𝖽𝗂𝖾 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖡𝖾𝖻𝖾'𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗌 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗐𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝖬𝗂𝖺. "𝖮𝗁𝗁, 𝖼𝗁𝗈𝖼𝗈𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗉!" 𝖬𝗂𝖺 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁 𝗍𝗈 𝖾𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗋𝗈𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝗂𝗇 𝗁𝖺𝗅𝖿. "𝖨𝗍'𝗌 𝖺 𝖾𝖽𝗂𝖻𝗅𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅. 𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝖾𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀- 𝖧𝖾𝗒 𝖼𝖺𝗇 𝗐𝖾 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗐𝗈 𝖻𝖺𝗀𝗌?" 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖱𝖾𝖽 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾.

❦︎Highschool Years 2: 𝙎𝙀𝙉𝙄𝙊𝙍𝙎❦︎Where stories live. Discover now