★Father and Son bonding✩

8 0 0
                                    

𝗧𝗪: mention of suicide (𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗉𝖺𝗋𝗍)

𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇 𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗈𝗇 𝗉𝗈𝗐𝖽𝖾𝗋 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗎𝗌𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗉𝗎𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗈𝗇 𝗉𝗈𝗐𝖽𝖾𝗋 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆. "𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀?" 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇. "𝖡𝖺𝖼𝗈𝗇 𝗉𝗈𝗐𝖽𝖾𝗋..." 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗁𝗈𝗅𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗎𝗉.

Randy: I don't have bacon powder.. where you get it from?

Stan: Your neighbors gave it to me because I said I was baking..

••••••

Stan: I'm trying to kill myself.

Randy: ...With bacon powder-

Stan: With bacon powder.

Randy: That's the most stupidest thing you could ever do.

Stan: Your saying I shouldn't kill myself??

Randy: No I don't care if you do-

Stan: Oh-

Randy: But cmon. Bacon powder?

Stan: Ok, what you want me to do?

Randy: I don't know! Drugs?-

Stan: Ok let's go get cocaine-

Randy: No, you'll end up in rehab and I'm going to jail-

Stan: What do you want!

Randy: Are you hungry?

Stan: Yea a little..

Randy: I'm gonna get Chinese food. Are you coming?

Stan: You eat that everyday.

Randy: And?

Stan: I don't mind it. Sure.

Randy: And give the bacon powder back to the neighbors!

Stan: Ughhhhhh!

𝗜𝗡 𝗧𝗛𝗘 𝗖𝗔𝗥
𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋, 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝖽𝗂𝗈 𝗂𝗌 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗈𝗅𝖽 𝗆𝗎𝗌𝗂𝖼 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗂𝗀𝗇𝖺𝗅 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗇, 𝖺 𝗌𝗈𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗄𝗇𝖾𝗐. "𝐓𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭, 𝐈𝐭'𝐬 𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐧𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐫𝐲-" 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗎𝗌𝗂𝖼 𝖺𝗌 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾. 𝖧𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝗎𝗆 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗉 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗁𝖾𝖾𝗅.

"𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗂𝗌? 𝖨𝗍'𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗇𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗋𝗒-" 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝗆𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗇𝗀. 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈𝗈, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋. "𝖱𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗄𝗂𝖽?" 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝖾𝖺𝗍𝖻𝖾𝗅𝗍 𝗈𝖿𝖿. "𝖬𝗁𝗆." 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝖾𝖺𝗍𝖻𝖾𝗅𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗓𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝗈𝗈𝖽𝗂𝖾 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝗈𝗈𝖽, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝖺𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍. "𝖧𝗈𝗐 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖺𝗒?" 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽. 𝖱𝖺𝗇𝖽𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽 𝗁𝖾 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍.

❦︎Highschool Years 2: 𝙎𝙀𝙉𝙄𝙊𝙍𝙎❦︎Where stories live. Discover now