Felix ve Jeongin akşamki parti için hazırlanıyorlardı. Hyunjine ev partisi demişti ancak son dakika bütün planlar değişmiş ve partiyi klüpte yapma kararına varmışlardı bu yüzden ikilide ona uygun olacak şekilde giyinmişti. Bu biraz Hyunjin in kızmasına sebep olacaktı ama onu nasıl yumuşatacağını iyi biliyordu. Makyajını tamamlayıp Jeongine makyajında yardımcı oldu. Oldukça dikkat çekici ve güzel olmuştu o çocuğunda dikkatini çekeceğinden emindi. Felix kendinden emin bir şekilde gülümsedi.
- Bak bakalım beğendim mi makyajını?
Jeongin kalkıp aynaya baktı ve kaşları hayretle havalandı.
- Gerçekten harika olmuş teşekkür ederim Lixieee
Jeongin sevinçle sarıldığında Felix ayağındaki topukludan dolayı dengesini korumakta zorlandı.
- Bebisim yanlız bırakmazsan ikimizde düşücez.
Jeongin kıkırdayarak geri çekildi.
- Ryan da beğenir değilmi?
- Beğenmezsede siktirsin gitsin yani özür dilerim ama zevksiz demektir.
Jeongin güldü.
- Straightmiş ama?
- Kıvırtırız ya ne var onda
- Öyle diyorsan...
- Bak gör ben yapıcam sizin bu işi.
- Ya gerçekten çok seviyorum seni yaa.
Felix gülümsedi.
- Bende seniii ama ayakkabı seçmen lazım geç kalcaz.
- Ay evet senin şu gösterdiğin kırmızıları giyiyorum.
- Hangi kırmızı?
- Şarap kırmızısı olan işte.
- Ha tamam okey.
Felix üzerini siyah parlak mini bir elbise Jeonginse mini ama dekolteli şarap kırmızısı bir elbise giymişti. Ikili hazırlanıp evden çıktılar ve hızla bara doğru yol aldılar. Vardıklarında dik merdivenlerinden adeta bir mahzene iniyormuşçasına inip barın kırmızı ledleri ve son ses çalan müziğin içine attılar kendilerini. Kokteyl masalarından birine geçip bir süre etrafa bakındılar bir sürü tanıdık yüz vardı evet ama onların aradıkları başka idi. Çok geçmeden aradıklarını buldular ve kalabalığı yarıp dans edenlerin arasına karıştılar. Çılgınlarcasına dans ediyorlardı. Tıpkı avına yaklaşmak isteyen bir aslanın pusuya yatıp beklemesi gibi. Jeongin kendini geri çekmiyor ve bedenin müzikle uyumlu bir şekilde kıvırıyordu. Felix bunun üzerine gülmüş ve bir ıslık çalmıştı. Tüm gözler üzerlerine çevrilmiş ve kalabalık iyice etraflarını sarmıştı. Felix birden içinden Hyunjin in bunu bilse onu doğrayacağı aklına geldi ve muzipçe güldü. Kapıdan giren tanıdık yüzleri görmesiyle hızlıca yanlarına gitti.
- Gelmişsiniiiiz
Jisung: Tabiki geldiiik party monsteer
Seungmin: yeeyyy
Felix gülerek ikili kollarından tutup pistin ortasına çekti ve dansa dahil etti. Dördü birden pisti adeta yakarcasına dans etmeye başladılar. Bir süre sonra Jisung gitmiş bir kaç bardak kokteyl ile geri dönmüştü. Herkes Jisungtan kadehlerini alıp havaya kaldırdılar.
- PARTİLEMEYEE!
Hepsi kafasına diktiği sırada Jeongin kadehini Ryan a doğru kaldırmıştı. Oğlansa utanarak gülümseyip Jeongine karşılık şarap kadehini kaldırdı.
- Fırsat bu fırsat Jeongin uç
- Yok daha değil biraz daha naza çekmem lazım dün reddettiğine pişman edicem
YOU ARE READING
FATAL LOVE ~ HYUNLİX
FanfictionKüçük kasabanın kirli adamı Hyunjin ve Hyunjine karşı saplantılı hisleri olan Felix tanıştıkları günden itibaren tüm dengeleri altüst edip sınırları yıktılar. Küçük kasaba kumarhanesinde başlayan minik oyun birçok ülkede tehdit yaratacak bir hal al...