-18-

18 5 30
                                    

Lisa'nın ağzından.

Atılan mesajla uzun bir süre bakışmıştım. Kalbime ağır bir yük binmişti, Chaeyoung'a durumu nasıl izah edeceğimi düşünmekten başıma ağrı giriyordu. Her şey berbat olmuştu ve en kötüsü bunu benden duyması gerekirken başka yollarla öğrenmiş olmasıydı. Mesaja görüldü atıp titreyen ellerimi yüzümde gezdirdim.

"Siktir. Ne yapacağım?"

Artık yolun sonuna gelmiştik, yüzleşmem gerekiyordu. Ona her şeyi baştan sona bütün ayrıntılarıyla anlatmalıydım.

"Sakince hazırlanacağım."

Odaya çıkıp üstümü değiştirdikten sonra stresten mantıklı düşünemediğimi fark edince Minnie'yi aradım.

"Alo."

Sesimdeki yorgunluğu hemen anlayan Minnie konuştu.

"Lisa? İyi misin sen?"

Ağlamamak için zor duruyordum. "Değilim Nicha, Chaeyoung."

"Sakın tahmin ettiğim şeyi söyleme."

Arada uzun bir sessizlik oldu.

"Evet Chaeyoung her şeyi öğrenmiş."

"Nasıl? Kim söylemiş ona?"

"Kendi başına anlamış sanırım. Fazla bilgi alamadım."

Minnie derin bir iç çekti.

"Lisa şu an yapabileceğin en iyi şey ona her şeyi baştan sona anlatmak."

"Öyle yapacağım zaten sahile çağırdı beni. Ona hazırlanıyordum."

"Kafanı kırmaz umarım."

Gülmek istesem de gülemedim.

"Beni kendinden mahrum bırakmasındansa kafamı kırmasını tercih ederim biliyor musun?"

"Umarım seni içinde bir yerlerde affedebilir Lisa."

-1 saat sonra-

Chaeyoung'un ağzından.

Yaklaşık yarım saattir dizimi sallayarak koltukta gergin bir şekilde oturuyordum. Bu işin nereye varacağını ve benim bu konu hakkında neler yapmam gerektiğini düşünmeliydim. Jisoo ile sabaha kadar bu olayları konuştuğumuz için sabahın yedisinde uyuyakalmıştı. Benim gözüme ise bir gram uyku girmemişti. Geceden beri kendime sorduğum tek bir soru vardı: "Neden?"

"Kafayı yiyeceğim en sonunda. En sonunda gerçekten akli dengemi kaybedip deli olacağım hastaneye tıkacaklar beni."

Kafamı ellerimin arasına alıp göz ucuyla telefonuma baktım. Görüldü?

"Rezile bak yazmaya bile cesaret edememiş."

Aniden kaşlarımı çatıp sinirle telefonu elime aldım.

"Ben adamakıllı uyuyamadım bu aptal yüzünden. Uyumam gerekiyor, kendime dikkat etmem gerekiyor. Böyle olaylar yüzünden yıkılamazsın Chaeyoung kendine gel."

Mesaj yazdım.

roseannepark: "Vazgeçtim akşam 20.00'da sahilde buluşalım."

lalalisa_m: Tamamdır.

"Tamamdır ne ya?" diye söylendim. Uykusuzluktan mı bu kadar sakin hissediyordum yoksa Lalisa'ya karşı olan duygularım mı yatıştırıyordu öfkemi?

Daha fazla düşünmemeye çalışarak odama çıkıp Jisoo'nun yanına uzandım ve kısa süre sonra uykuya daldım.

Saat 19.55 suları.

 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘪𝘦 𝙗𝙮 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙧𝙚𝙥𝙞𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin