☬ quarter of my love ☬
chapter two, a page in her sketchbook
Rüyaların gerçeğe dönüşme şansı yoktur.
"Hey Jeongie," dedi Karina, sesindeki neşeye anlam veremedim. Çantamı çabucak toplayıp ayaklanacaktım ki eliyle yanımdaki boşluğu işaret etti. "Oturabilir miyim?"
Duraksadım. Çantamı kucaklayan ellerim yavaşça boşalırken yüzüne tavrını çözmeye çalışan gözlerle bakıp yutkundum. Benimle alay edeceğini biliyordum ancak oradan çıkıp gitmem gerektiği halde kalmama engel olamadım. Sesinde duyduğum ufacık bir samimiyet kırıntısı bile umutla doldurmuştu içimi. Her şeyin değişme şansı hâlâ vardı.
"Ben..." diye mırıldandım gözlerimi etrafta dolaştırarak. Siyah saçlarını geriye doğru savurup banka, yanıma oturdu. Eteğini düzelttikten sonra bana dönüp yüzüme baktı. Kendimi kaybetmemeye çalışarak çantamı sıkıca tuttum ve yanında öylece oturdum. Burada ne Ning, ne de Aeri vardı. Etrafta da beni işaret ederek kıkırdayabilecek kimse yoktu. Okulun geniş bahçesinde, üç kişilik bir bankta yalnızca ikimizdik.
"Son derse neden girmedin?" diye sordu arkasına yaslanıp. "İlk kez bir dersi astığını görüyorum. Neymiş bunun sebebi?"
Sesi her zamankinden daha sevimli çıkınca belli belirsiz gülümsedim. Bana bakmıyordu, gözleri üzerime çevrildiğinde gülüşümü hemen toparlayıp, "Rina," dedim sessizce, "her şey yolunda mı?"
Benimle böylesine arkadaşça davranması normal değildi. Bir yanım bunun bir oyun olduğunu söylese ve ona inanmamam gerektiğini bilsem de, diğer yanım gözlerindeki samimiyetin gerçek olduğunu düşünüyordu. Bana bakmayı sürdürdüğünde bakışlarımı farklı yöne çevirdim.
"Dinle, Jeongie," dedi sonra. Oturuşunu düzeltip boğazını temizlediğinde tüm dikkatimi ona verdim, tıpkı her zaman yaptığım gibi. "Aeri ile Ning erkenden çıktılar. Onlara bir işim olduğunu söyleyip yanına geldim. Onlarla ilgili endişelenmene gerek yok, tamam mı? Bizi burada bulamazlar."
YOU ARE READING
quarter of my love ✿ winrina ✓
Fanfiction"sen dörtte birini bile hak etmiyorken, rina, ben sana sevgimin tamamını verdim."