25.03.2024
Zehra'dan:"ne saçmalıyorsun sen ya, ne kıskanması? sen beni kıskanamazsın güneş!"
"kimi kıskanacağımı sana mı sorucam be?"
"hayır, ama beni de kıskanamazsın"
"yasak mı kardeşim?"
"evet zehra, yasak. en çok da sana yasak."
"hande yapma, lütfen. ben seni seviyorum ama..."
"gerisini söyleme. arkadaşça seviyorsun, biliyorum."
"öyle demeyecektim."
"nasıl yani?"
"bir önemi yok senin için artık."
"söyler misin?"
"hayır."
"iyi, gidiyorum ben."
"dur bir dakika. nereye?"
"seni ilgilendirmez"
"hande dur. tamam söyleyeceğim. ama emin değilim ve bana biraz zaman vermen gerekecek"
"neyden emin değilsin amk? söyle artık."
derin bir nefes alıp gözlerinin içine baktım. tam olarak emin olmasam da bugünkü kıskançlığım arkadaşça değildi bunu çok iyi biliyordum. ve bunu söyledikten sonra bu odada kalmam pek iyi olmazdı. eşyalarımı bir bavula topladım. o sırada bana bağırıyordu.
"ne yani gidiyor musun, bunu mu söyleyecektin? eğer buysa hiç söyleme ve git. bir daha da gözüme gözükme güneş."
"saçma sapan konuşma ya. sus bi. seni seviyorum ve bu arkadaşça değil anlıyor musun? hoşlanıyorum senden. bu kadar kıskançlık arkadaşça bir şey mi sanıyorsun? bu kadar aptal olma baladın."
"ne? neden gidiyorsun o zaman zehra?"
"çünkü ben emin olana kadar aynı odada kalmamız doğru olmaz. aramıza garip bir soğukluk girer. bu yüzden gidiyorum ama emin olduğumda geleceğim ve bu kıskançlık krizlerinin hesabını bizzat soracağım merak etme."
bana bugün ilk defa gamzelerini sunarak gülümsedi. içim gitti resmen. Allahım, hande baladını yarattığın için sana minnettarım.
"kesin sorarsın güneş. o zaman defol odamdan. simgeyi veya ebrarı yolla kafanı koparırım."
"tamam be. çekil önümden hadi gidiyorum."
utançtan kızarmıştım. bu halime gülmekten ölüyordu şu an. ben mile ile o da ebrar ile kalacaktı. iki tane gayoşla kalmak bize iyi gelecek, söz. ve bir söz daha, hislerimden emin olacağım ve onu bir daha üzmeyeceğim.
//sa. bugünkü bölüm Spidermile içindi. kendisi cidden fav yazarlarımdan ve sabah uyanır uyanmaz tüm hikayelere oy verdiğini görünce bugun de iki bölüm yazmaya karar verdim 😁. teşekkür ederim 🙏🏻🎀. oylarinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
hayirdir 4 oy ne?? 20+ oy olmadan yeni bölüm rüyanızda fln
ŞİMDİ OKUDUĞUN
platonic •hanzeh
RomanceYıllardır Güneş'e aşık olan Baladın ve onu yıllardır görmezden gelen Güneş'in hikayesi.