WSTĘP

142 17 8
                                    


"LOOKATME" - Jann

A co jeśli by dwa odmienne światy się spotkały?
Życia tak inne ale zarazem tak podobne by się połączyły. Świat przepychu bogatych marek czy wielu aut w każdym kolorze jak i świat skromności pełnej niepewności biedy i strachu iż rodzinny przy drogowy bar zbankrutuje.

Hwang Hynujin - jako pławiący się w luksusach syn właściciela popularnej marki kosmetycznej oraz główna twarz wielu magazynów czy reklam a także filmów. Postanowił raz pewnego dnia posmakować życia o normalnych standardach starając się odetchnąć od danych mu przywilejów przechadzając się przy zachodzie słońca po ulicy obserwując jak różne ledy restauracji pięknie się świecą w ciemności czy czując ten gwar ludzi, gwar miasta który przez pewne "odizolowanie" był niedostępny dla niego. Chciał poczuć to. Poczuć że był wśród ludzi. Chciał poczuć te ocierające się o niego ramiona na zatłoczonym chodniku czy warkot aut wokół niego. Chciał poczuć obecności innych i doświadczyć traktowania na tym samym poziomie.

"Mind's on my money
And money's on my mind
Late to the party
Nice to meet ya
Pleasure's mine
Don't be obscene
Just don't make a scene
I'm sorry I really don't know what you mean"

Lee Felix - jako ledwo wiążący koniec z końcem nastolatek starający się połączyć szkołę oraz stypendium przypadające na niego jak i pomoc ciotce w prowadzeniu baru z koreańskim domowym jedzeniem na wynos po nagłej śmierci matki. Pomaga w rodzinnym barze jako kelner - kierownik sali - oraz dostawca zamówień pod wybrany adres. Stara się jak może lecz jak za mgłą widzi marzenie ciotki - Eun-jinim* - o powiększeniu lokalu oraz przeprowadzenie się w raz z kuzynostwem Lee do przestronniejszego mieszkania nie znajdującego się tuż nad barem. Każdy widzi go jako spokojnego uprzejmego chłopaka o złotym sercu który poświeca swoje lata młodości na prowadzenie baru ale tylko Hwang przekonuje się o jego porywczej oraz dynamicznej stronie która lubi podejmować nieodpowiednie krótko przemyślanie decyzję.

"Oh my, just look at those eyes
Pretty like a girl, oh boy
This boy is so nice
Never seen a boy like him
So cute and polite
Better keep him humble
Cuz he might wanna learn to bite"

Pewnego wieczoru kompletnie wykończony Felix zamykał lokal przecierając zmęczony oczy. Chciał odetchnąć, zatopić głowę w poduszkę i oddać się marą oraz boskim marzeniom. Lecz w tedy gdy ten chwycił za klamkę by ostatecznie domknąć drzwi restauracji ktoś niespodziewane chwycił za poręcz z zewnątrz. W ten ich oczy się spotkały i w sekundę opowiedziały historię swoich przeżyć. Nawzajem postanowili zabrać siebie do swoich życzyć na krótki spacer. Ale czy będzie taki krótki?

//Wurgaryzm//
//Sceny erotyczne, +18//
//Skz nie istnieje, miejsca akcji są wymyślone na potrzebę fabuły oraz na potrzebę książki zostały zmieniony wiek bohaterów i niektóre cechy charakterystyczne//
//Fake dating//

*님 (-nim) - odpowiednik polskiego "pan" / "pani" (w luźnym tłumaczeniu). Ten zwrot dodaje się do imienia danej osoby lub innego zwrotu, żeby okazać respekt i szacunek. Dla przykładu - chłopak może w tym celu do swojego starszego kolegi może powiedzieć "hyungnim"(ja go będę używała w kontekście Felix do swojej ciotki by to bardziej ukazać tą relacje, respekt i szacunek)

WAŻNE!!! książka jest inspirowana opowiadaniem "Fake dating and Mooncakes" wiele jest tam pozmieniane lecz wolę wspomnieć / opis zawiera tekst z piosenki "LOOKATME" autorstwa Jann (polecam sobie posłuchać)/ okładkę zrobię już za niedługo gdy będę przed komputerem

_______________________

Hello sunshine

Witam we wstępie mam nadzieję że was nie zawiodłam i że będzie się podobało

Przewiduje że one shot będzie naprawdę długi (może około 15000 słów)

Miłego dniaaaaa

Opposite - Two different eyesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz