1

12.6K 156 83
                                    

Buraya başladığınız tarihi yazarsanız çok mutlu olurum🤭

Selamlarr, bu hikayeyi yazmak için zihnimi çok yordum. Aklıma bir türlü hikaye konusu gelmedi, ama şükür ki buldum. Umarım seversinizzzz şimdiden iyi okumalar ballarım🫶🏻

Sabah 06:30 ve alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. Dışarıda kuşlar, martılar bağırıyordu. Yatağımdan isteksizce kalktım ve banyoya giderek yüzümü yıkadım.

Dolaptan okul formamı aldım. Çok güzel bir forma değildi, A101 çalışanına benziyorum, tek sevdiğim yeri eteği, kısa ve siyah düz bir etek.

Çantamı alarak evden çıktım. Normalde beni okulda annem bırakırdı ama bir kaç haftadır çalışıyor.

Okulda girdim ve arkadaş grubum yanıma koştu. Grubumuzda benimle birlikte 5 kişi var.

Yağmur, Kayra, Büşra, Deniz ve ben. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama okuldaki en yaramaz kişileriz, çoğu hocalar bizden şikayetçi olur
Hatta bi ara okuldan atılacaktık, zor kurtulduk.

Hepimiz okulda girdik, Kayra konuştu.

"Yeni beden hocası gelmiş, sınıftaki kızlar bahsederken duydum. Bizim eski beden hocasına bin basar, hem yakışıklıymış, uzun boylu, kaslı ve gençmiş. Kızlar yanık bu adama."

Kaşımı kaldırdım ve onu dikkatle dinledim. Bugün beden dersimiz vardı ve Kayra adamdan o kadar güzel bahsetmişti ki adamı ben bile merak ettim.

Sınıfa girdik, benim yanımda Büşra oturuyordu. Ders zili çaldı hoca sınıfa girdi ama biz umursamadık, hep böyleydik. Ders boyunca güldük, sohbet ettik.

Dersimiz en gıcık hocaylaydı, İsmail hoca. Tarih hocası ve kendini bir şey zannediyor. En ufak şeye bağırıyor, bu adam yüzünden 3 kere disipline gittik.

İsmail hoca bizi fark etti ve sessizce yanımıza yürüdü, Büşra fark ettiğinde kolumu hafifçe dürttü.

Hoca yine bize bağırmaya başladı. Alışık olduğum bir şey olduğu için şaşırmıyordum artık.

"Size bir daha dersimde konuşmayın demeyeceğim."

Vır vır vır boş konuşup kendi masasına döndü.

Sonunda ders bitmişti, yine benim grupla teneffüse çıktık, bahçeye indik. Bahçede bankta oturan kaslı, siyah saçlarını arkaya doğru taramış, uzun boylu, damarlı kolları, ve üzerinde siyah, dar, kaslarını belli eden bir tişört giyen adam oturuyordu. Açıkçası dikkatimi çekmişti.

Kayra konuştu.

Hocayı işaret etti.

"Bahsettiğim beden hocası bu."

Yağmur atladı.

"Gerçekten çok yakışıklıymış, adamın kendine ait yüksek bir aurası var."

Ben konuşmadım ve gözümüde adamdan ayırmadım.

"Adı neymiş?"

Kayra yine konuştu.

"Rüzgar galiba."

Deniz: "Adı bile karizma adamın."

Kendimi toparlayıp Rüzgar hocaya yaklaştım, bankta oturmuş kitap okuyordu.

Büşra arkamdan seslendi.

"Dilara, ne yapıyorsun?"

Benim bu cesaretime onlar bile şaşırmıştı açıkçası.

Hocanın yanına gittim ve karşısında dikildim, arkadaşlarım beni uzaktan izliyorlardı.

Rüzgar hoca beni fark ettiğinde hafifçe sırıttı ve beni baştan aşağı süzdü.
Ben gülümseyerek konuştum.

"Yeni beden hocası, siz misiniz?"

Konuşmadı ama başını onaylar bir biçimde sallayarak dudaklarından hafif bir mırıldanma çıkardı.

"Hihm."

Güldüm ve yanına oturdum.

"Okulda çoğu kız sizden bahsediyor, genç olduğunuz için büyük ihtimalle size aşık olurlar. Kendinizi korumaya alın derim." Dedim gülerek.

Oda nazikçe gülerek karşılık verdi.

"Hiç biri umurumda değil."

Kaşımı kaldırdım ve ona baktım.

"Ne yani, kızların sizi beğenmesi hoşunuza gitmiyor mu?"

Çok garip bir hocaydı, ben olsam havalara uçmuştum veya egom tavan yapardı.

Rüzgar hoca konuştu.

"Bunaltıyorlar."

"Hocam daha ilk gününüz, siz hiçbir şey görmediniz."

Dedim ve ayağa kalktım, elindeki kitabın ismini gördüm.

"Hm, bende okumuştum o kitabı, konusu gerçekten güzel. Her neyse, gitmem gerekiyor size iyi okumalar."

Dedim ve arkamı döndüm, yürümek için ilk adımımı attım ve bileğimi güçlü bir el tuttu.

Başımı arkaya çevirerek hocaya baktım. HOCAM NE YAPIYORSUNUZ SAPIK MISINIZ AMK.

Ona anlamsız bir şekilde baktım ve konuşmasını bekledim.

"Nereye?"

Dedi sakin ve meraklı bir sesle.
Cehennemin dibine dememek için kendimi zor tuttum, başımı yan tarafa çevirdiğimde arkadaşlarımın uzakta çıldırdığını gördüm.

Hocaya döndüm.

"Arkadaşlarımın yanına."

Dedim soğuk bir sesle, bende garip biriyim. Az önce adamın yanına gelip cilve yaptım ve şimdide hiç birşey olmamış gibi kaba davranıyorum.

"Yanımda kalsana, belki kitap hakkında konuşuruz."

Dedi piç gülüşü atarken, yani bir piç gülüşünede hayır demezdim.

Başımı salladım ve tekrar yanına oturdum, kollarımız birbirine değiyordu.

Hocaya lovebombing yapıyorum amk.

Beden Hocası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin