Diyarbakır
Barda eğlenirken Alperen gelmişti. Alperen'in silahından bir kurşun çıktı. Ama beceriksiz olduğu için kurşun kimseye isabet etmedi. Kızlar çok korkmuştu. Sadece içinde içki bulunan bardaklara isabet etti. Her yer ıslandı. Hemen barı terk eden Alperen'i barın solisti Ahmet Kaya tuttu. "Nereye gidiyorsun benim şarkı söylediğim yerde insanları böyle rahatsız edemezsin!" Alperen Ahmet Kaya'yı görünce daha da korktu. "Bir daha olmaz. Gerçekten söz veriyorum." Dedi.
Alperen bardan çıktı. Herkes soluk soluğa kaldı. Ensar azgın boğa gibiydi. Alperen'i görünce çok sinirlendi. Ama Nefise ve Sena kadar sinirlenemezdi. Etraf biraz daha yatıştı. Selahattin telefonla biriyle konuşuyordu. "Alperen denen çocuğu belediye binasının oradaki depoya götürün ben geliyorum." Hülya hemen bakışlarını Selahattin'e çevirdi. "Yapma Seloşum elini kana bulama." Selahattin "Sen karışma Hülya. Böyle yerlere de gitme bir daha." Dedi. Hülya'nın Selahattin'in onu kıskanması hoşuna gitmişti.
Nefise'nin kocası olmadığı için barda tanıştığı çocukla hareretli bir şekilde konuşuyordu. Hemen avına yaklaşmıştı. Herkes eşyalarını topladı. Evlerine gitmeye başladıklar. Sena izban kartını çıkardı. Otobüs beklemeye başladı. Onu gören Velat "Neyle gideceksin?" Diye sordu. Sena da "İzbanla gideceğim. Onu bekliyorum." Dedi. Velat Sena'yı çok kıskanmıştı. Üstündeki elbise çok açıktı zaten birde bu halle otobüse binmesine izin veremezdi.
"Bu halde otobüse binemezsin. Seni ben bırakırım evine." Dedi. Sena da bunu duyunca çok sinirlendi. "Ne varmış halimde çok mu kötü görünüyorum?!" Dedi. Velat bu tepkisine şaşırmıştı. "Elbisen çok açık Diyarbakır'da olmaz böyle şeyler burası Ankara değil." Dedi.
Seküler Sena normalde bu duruma çok sinirlenir asla kendini eve bıraktırmazdı. "Peki tamam." Dedi. İzban kartını cebine attı. Ve arabaya bindi. Eve geldiler. Sena Velat'a teşekkür etti. Ve eve çağırdı. "Ice latte içer misin?" Diye sordu. Velat ne olduğunu bilmiyordu ama Sena'ya sırılsıklam aşık olduğu için kabul etti. Sena'nın evine girdi.
Evini gezdi. Normalde Sena arkadaşları Rabia ve Nefise ile kalıyordu ama Nefise bugün arkadaşı Afette kalacaktı. Rabia da Amerika'ya gitmişti. Evde tekti. Sena üstünü değiştirdi. Daha kapalı şeyler giydi. Mutfağa Ice latte yapmaya gitti. İki bardağı da içeriye götürdü. Velat'a ikram etti.
İkisi biraz oturdu sohbet etti. Saat neredeyse gece üç olmuştu. Diyarbakır'da hava çok sıcaktı. İkisi bir süre sadece birbirine baktılar. Sonra aradaki çekime kapılarak Sena'nın yatak odasına gittiler.
Sabah oldu. Sena artık seküler biri değildi. Bekirahmetini kaybetmiş bir kadındı. Sabah ikisi de kapının sertçe çalmasıyla uyandı.
Yeni bölümde görüşmek üzere...