🎄14.Fejezet🎄

179 11 3
                                    

2021/12/25

||Szombat||

Karácsony napja van. Legszebb ünnep az egész világon. Egyben a legszomorúbb is, mert ezen a napon halt meg a nagyi és rettentően hiányzik. A gondolatomat Brúnó cuki hangja zavarta meg.

Brúnó: Mit gondolkodsz bby? - kérdezte.

Én: Ezen a napon, vagyis 5 éve halt meg a nagyi. - könnyeztem meg.

Brúnó: Őszinte részvétem. Ez a legszarabb, mert karácsony van és ez elveszi az embernek a kedvét még az élettől is.
- mondta.

Én: Köszönöm szerelmem. Igen, de megigértem mamának még a korházban, mielőtt elment, nem fogok szomorkodni és élvezni fogom a karácsonyt. - mondtam.

Egyszer csak írtak, le vettem töltőről és megnéztem, anya volt az.

Le tettem a telefont, Brúnóra néztem, aki a telefonját nézte, ki vettem a kezéből, éjjeli szekrényre tettem, rá másztam, lehajoltam és elkezdtem csókolgatni a nyakát, keze végig ment a hátamon, leért a seggemhez és belemarkolt és közben nagyokat s...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Le tettem a telefont, Brúnóra néztem, aki a telefonját nézte, ki vettem a kezéből, éjjeli szekrényre tettem, rá másztam, lehajoltam és elkezdtem csókolgatni a nyakát, keze végig ment a hátamon, leért a seggemhez és belemarkolt és közben nagyokat sóhajtott. Elkezdtem mozgatni a csipőmet. Itt már kezdte elveszíteni a kontolt maga felett, se perc alatt maga alá tepert és szenvedélyessen megcsókolt.

Brúnó: Úgy megbaszlak, hogy 1 héttig nem fogsz lábra álni. - mondta.

Szinte le tépte rólam a pizsimet, le vette a bokszerjét, belém vágódott és el kezdett ütemes mozdulatot fel venni. Nagyokat nyögtem alatta.

Én: Ezh azh Brúnóh. Nagyonh jóh vagyh.
- nyögtem.

Brúnó: Ez az babyh, áh, sikítsd a nevem, kérlek. - mondta nyögve.

Én: Brúnóóóh. - sikítottam.

Gyorsított a tempóján és szinte egyszerre mentünk el, le dőlt mellém.

Brúnó: Azta kurva Milla, ez nagyon jól esett. - mondtam.

Én: Nekem is. Figyi Brúnó, haza kell mennem. - mondtam.

Brúnó: Ne már, itt hagysz? - kérdezte.

Én: Sajnálom bébi, nálunk ez hagyomány, hogy, a karácsonyt együtt töltsük. Holnap már itt leszek veled bébim. - mondtam.

Brúnó: Oké, 1 napot ki bírom nélküled.
- mondta.

Én: Na látod, el leszel a családdal és holnap meg kettesben ünneplünk.
- mondtam mosolyogva.

Brúnó: Legyen úgy. - mondta ő is mosolyogva.

Fel keltem, fel vettem egy meleg ruhát, le mentünk, fel vettem egy jó meleg csizmát és kabátot, egy hosszú csók után, integettem a szerelmemnek, ki mentem, be ültem az autóba és el hajtottam. Valahogy ki bírom ezt a 1 napot nélküle. Tudom, sikerülhet. Szüleimhez érve, kiszálltam és be mentem, le vettem kabátot és a csizmát, be mentem. Konyhába vezetett az út.

The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Where stories live. Discover now