16.Fejezet

174 8 6
                                    

2021/12/31

||Péntek||

Reggel boldogan keltem. Oldalra néztem és tátott szájjal méllyen aludt. Úgy gondolom, hogy nagyon jól telt a 2021-es év. Lett egy nagyon jó munkám és megtaláltam az életem párját. Mosolyogva simogattam az arcát. Ásított, ki nyitotta a szemét és el mosolyodott.

Brúnó: Jó reggelt édesem. - mondtam mosolyogva.

Én: Jó reggelt bbym. - kérdeztem.

Brúnó: Hogy aludtál? - kérdezte.

Én: Ha melletted alszok, akkor nagyon jól
- mondtam mosolyogva.

Közelebb feküdtem hozzá, kezemet az arcára tettem, ajkához hajoltam és lágyan meg csókoltam. El váltam az ajkától fel ültem és írtam a csoportba.

FRIEND ZONE❤️🙉

HERCEGNŐNK👸🏽💖
Sziasztok srácok és lányok, hol fogjuk tartani a szilveszteri bulit❤️

SPACCONE☠️❤️
Szia kicsi, hát az én házam kicsi, ennyi emberre🫢

MANU🦹🏽‍♂️❤️
Szia kicsi, tartjuk nálam akkor🥰Nekem van akkora házam, hogy mindenki kényelmesen el fér❤️

PETYA🤑❤️
Császtok, akkor ez meg van beszélve🥰

Le tettem a telefont, át ölelte a derekam, oda húzott magához.

Brúnó: Annyira szeretem a hajad illatát.
- mondta és beleszippantott a hajamba.

Én: Én meg a te férfias illatodat.
- mondtam mosolyogva.

Brúnó: Szeretem a szemed. - mondta.

Én: Én meg azt a húsos ajkaid.
- mondtam mosolyogva.

Brúnó: Seggednél biztosan nem jó az ajkam. - mondta.

Én: Ne panaszkodjál Pető, te segged is omega. - mondtam.

Brúnó: Szeretlek bbym. - mondta.

Én: Én mindennél jobban szeretlek életem.
- mondtam.

Mindketten fel nevettünk, fel keltünk és le mentünk és csináltam reggelit, mert már mindketten éhesek voltunk. Miközben csináltam a reggelit, addig Brúnó Fifázot, ahogy hallottam.

Én: Bébi, nem sokára kész a reggeli. Jobb ha leállítotod a játékot. Nem fogok 2× szólni. - kiabáltam ki.

Brúnó: Rendben van baba. - kiabálta vissza.

Amikor kész lett, ki vittem, le tettem az asztalra és Brúnó itt is termet.

Én: Azta Brúnó, csúcsrekordot döntöttél meg. Ezzel be kerülhetnél a Guinness Rekordok Könyvébe. - mondtam viccelődve.

Meg ölelt hátulról, nyakamba csókolt, utána le ültünk és el fogyasztottuk a reggelinket. Írt a Manu, hogy ha lehetséges, akkor hamarabb menjünk. Kell díszíteni és kaját készíteni. El leszek én Petrával és Emmával a kaja elkészítésével. Fiúk majd díszítenek. Ezt majd nekik is el mondom. Fel vettünk egy kényelmes ruhát, majd viszünk egy csinos ruhát is az estére.

Ez amit fel vettem: (cipő helyébe, csizmát képzeljetek oda)

Ez amit fel vettem: (cipő helyébe, csizmát képzeljetek oda)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Where stories live. Discover now