Bölüm 36

2 0 0
                                    


Bölüm 31: Arkeyin aileyle tanışması

Madhu, akşam yemeğinden sonra evde biraz vakit geçirdikten sonra babası Niranjan'ın onu özel bir konuda görmek istediğini fark etti. Babası genellikle böyle durumlarda önemli bir konuşma yapardı.

Niranjan, yemek masasının ardında bir süre düşündükten sonra, Madhu'yu yanına çağırdı. "Madhu, seninle bir şey paylaşmak istiyorum," dedi ciddi bir tonla. "Arkey'i tanımak istediğimi sana söylemek istiyorum."

Madhu şaşırmış bir şekilde babasına baktı. "Gerçekten mi?" diye sordu heyecanla. "Baba, bu harika bir fikir!"

Niranjan gülümseyerek, "Evet, seninle olan ilişkini ve geleceğini görmek istiyorum," dedi. "Onunla tanışmak istiyorum ve onun hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum."

Madhu, babasının desteği karşısında içtenlikle teşekkür etti. "Tabii ki, babacığım," dedi sevinçle. "Arkey de seni tanımak isteyecektir. Ona bu haberi vermek için hemen arayacağım."

"Alo Arkey merhaba iyi geceler umarım rahatsız etmemişimdir ?"

"Hayır tabi ki de Madhu aradığına çok sevindim nasılsın ?"

"İyiyim Arkey sen nasılsın"

"Bende iyiyim teşekkür ederim"

"Arkey sana birşey söylemek için seni aradım"

"Tabii Madhu seni dinliyorum"

"Arkey ailem seninle tanışmak istiyor eğer senin için de uygun olursa yarın sabah seni kahvaltıya davet etmek istiyorum"

"İnanamıyorum Madhu çok sevindim tabi ki de gelirim sabah orada olacağım"

"Tamam o zaman seni bekliyor olacağız iyi geceler"

"Madhu"

"Efendim Arkey"

"Seni seviyorum"

Madhu sessizce susup kalır ve derki "Bende seni seviyorum Arkey yarın görüşmek üzere der ve gülümseyerek telefonu kapatır"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÜÇ KIZ KARDEŞWhere stories live. Discover now