Моя руку ковзала по паперу. «Сподіваюся, ти зрозумієш» , ці слова немов вихор крутилися у мене в голові. Нарешті, поставила крапку у листі і згорнувши уклала його в конверт.
-Він ще не скоро дістанеться Фелікса.
Тим часом у руках я крутила іншого лист який отримала ще у Раварі, та досі не відкрила. Чомусь страшно подумати, що в ньому може бути, за останній час скільки всього сталося, що думає церква? Хоча, після того що я дізналася, вони не заслуговують довіри, але все ж таки, контролюють більшість процесів, якщо захочуть. Важкий клубок ледве проліз горлом. Можуть прибрати мене із трону. Видихнувши, я розрізала конверт і дістала паперового листа.
« Люба Елізабет, радий чути що ти добре проводиш час. Та бачу, що з листом тобі хтось допоміг, такі красномовні слова навряд твого розуму справа. Чи це не його величність Ніколас Аква приклав свою руку до його написання ? У будь-якому разі, сподіваюся ти здорова і насолоджуєшся подорожжю.
Тож перейду одразу до справи, я знаю, як тобі не подобається, коли церква щось вирішує за тебе, навіть коли ти це приховуєш, у твої очах все ще є відблиск суму, тож будь-ласка, не реагуй на це дуже різко. Я намагаюся владнати ситуацію. З чого б почати, краще з не такої поганої новини, правда ж?
Його Святість голова Еланійської церкви Михаїл дає тобі ще два місяці на вирішення всіх питання з королівством Вінум, аби на при кінці літ, ти прибула на свято квітів на честь її Величності квітки Еланії, де втіленням Офело буде роздавати благословення людям. Ти вже у подорожі цілий місяць, і весь цей час, вони місця собі не знаходять, все хочуть знати про кожен твій крок.
До того час, як ти станеш повнолітньою, вони вважають, правильним знайти тобі партнерів, гідних її Величності Елізабет Феліції, переродження Офело. Члени парламенту від обличчя церкви вже розпочали пошуки підходящих кандидатів, ось декілька із них, Фернард Сіліус ...»
Далі і читати мені остогидло! Я зім'яла лист і жбурнула його на інший край кімнати, від моїх незграбних рухів, чорнильниця з грохотом розбилася об підлогу, заляпавши мені сукню. Раптом, хтось відчинив двері і зайшов всередину.
-Елізабет, ти в порядку, я почув дивні звуки і вирішив перевірити?- Ніколас застиг у дверях, дивлячись на купу розлитих чорнил та зім'ятого паперу. - Що з тобою?
YOU ARE READING
Магія пророкованих
General FictionЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...