Okula girdim. Müdürün okulunu bulmam gerekiyordu. Sınıfımı öğrenmeliydim. Ama müdürün odasının yerini de bilmiyordum ki. Bir öğrenciye sorıyım bari.
"Bakar mısınız? " dedim önümdeki çocuğa.
"Buyrun? " dedi bana dönerek. Tahmini benim yaşlarımdaydı.
"Müdürün odası nerde acaba? "
"İstersen seni götürebilirim biraz karışık okulun içi kaybolma. "
"Olur teşekkürler. " çocuk öden ben arkasından gidiyordum.
"Yenisin galiba. Ben Jeongin. "
"Evet yeni kaydoldum okula. Felix bende. Memnun oldum. "
"Bende Felix. " dedi biraz daha konuşup kaynaştık. Tahminim doğruydu aynı yaştaydık. Sonra bir kapının önünde durduk.
"Burası ben kapının önünde bekliyorum. "
"Tamam." içeri girip müdürden sınıfımı öğrendim. Ve Jeongin'in yanına gittim.
"Hangi sınıftasın götüreyim seni. "
"11/B" (yazar notu: daha önce bir sınıf belirledim mi hatırlamıyorum yanlışsa idare edin)
"Cidden mi ben de 11/B deyim. " sadece gülümsemenle yetindim. Ama aslında iyi olmuştu. Yolumu falan kaybedersem artık Jeongin'i aramak zorunda kalmazdım. Ona direkt sorabilirdim.
"Hadi sınıfa gidelim o zaman. " dedi ve önden ilerleyerek biraz uzaklaştı. Derin bir nefes aldım ve onu takip ettim. İçimden bir ses bir şeyler olacak diyordu. Hadi hayırlısı.