46 ნაწილი

113 10 6
                                    

ქრისტინე და ნიკა სამზარეულოში ისხდნენ გოგომ საუზმე გააკეთა და საუზმობდნენ ნიკა უყურებდა და თან რაღაცეებს უყვებოდა

-რა საინტერესო ცხოვრება გქონია...-უთხრა ღიმილით ქრისტინემ და ყავა მოსვა ნიკამ თავი მოიქექა და მხრები აიჩეჩა-რა? არ ფიქრობ ეგრე?

-არვიცი...რაც თავი მახსოვს სულ ყველაფერი მე უნდა გამეკეთებინა....

-მაგაში რას გულისხხმობ?

-მამამ ბიზნესი მაშინ ჩამაბარა როცა 18ის ვიყავი...მაგ კიარა უფრო ადრეც პროექტისთვის რაღაცეებს მახაზიებდა მამზადებდა...არ ვიცი ბევრი მოგზაურობაც დამღლელია შეიძლება საინტერესოა მაგრამ გვერდით არასოდეს არავინ მყავდა ჩემი და შენზე ერთი წლით დიდია ახლახანს გახდა 19ის...ისიც ისეთ ასაკში იყო მე რომ ვმოგზაურობდი ვერასოდეს დამყვებოდა წინ და უკან...თან სწავლაზეა კონცენტრირებული...

-შენი და ჩემი ტოლი ყოფილა...მალე მეც 19ის ვხდები...-გაუღიმა ნიკას და თვალებში ჩახედა-იცი...გეთანხმები როცა არავინ გყავს გვერდით რთულია...მეორე წელია რაც აქ მარტო გადმოვედი და მოსაწყენია...მაგრამ არც გათხოვება მდომია მამაჩემი კი 18 წლის რაც გავხდი მას შემდეგ მეუბნება უნდ აგათხოვდეო...სწავლის უფლებაც არ მომცა...-თავი ჩახარა გოგომ-არ ვიცი შენ რომ ცოლად გამოგყვები რა შეიცვლება ჩემს ცხოვრებაში მომიწევს შენთან ერატდა ვიცხოვრო...ეს კი მარტივი არ იქნება...იქნებ ორივეს სხვადასხვა ადიანი შეგვიყვარდეს მერე გაავრცელებენ ჭორებს და დაიწ...

-მე პიროვას გაძლევ რომ არავინ შემიყვარდება-სიმწრის სიცილით თქვა ნიკამ გოგომ კი გაოცებუთ შეხედა

-მოიცა ჯერ 26 წლის ხარ რატო მპირდები მაგას?

-ვიცი რომ არავინ შემიყვარდება...წლების წინ გული გამიტყდა და მას შემდეგ სერიოზულად სიყვარულზე ვეღარ ვფიქრობ...

-ცალმხრივად გიყვარდა?-კითხა გოგომ და დააკვირდა ნიკამ თავი დაუქნია ქრისტიმ კი ამოიოხრა-ისე რა რთულია სიყვარული...თითქმის არასოდეს უმართლებს პირველად ადამიანს მასში...თუ გაუმართლათ ძალიან იღბლიანები არიან...მეც მიყვარდა...-ამაზე ნიკას გაეცინა და შეხედა-რა გაცინებს?

-შეენ ჯერ ისეთი პაატარა ხაარ რა სიყვარული გოგო!-უთხრა ნიკამ საყვარელი ტონით თან სახეზე ეფერებოდა და ლოყაზე ჩქმეტდა ამაზე ქრისტინეს გაეცინა და ხელი გააწევინა

-დამპალოო! შენ ხარ მოსუცი მე კიარ ვარ პატარაა!-ნიკას გაეცინა და სარკაზმით დაუქნია თავი-აღარ მოგიყვები...-თქვა გაბუტული ბავშვივით ნიკას უფრო გაეცინა

-აუუუ მიდი რა მომიყევიიი მიდი გთხოვ...-ხვერწნით შეხეედა და გოგომაც შეხედა

-კაიი ხოო...ესეიგიი ეს წლების წინ იყო...ერთი ბიჭი შემიყვარდა რა...მაიკლი ერქვა...აქაური იყო...მოკლედ მაშინ 15 წლის ვიყავი ხოდაა ეს ბიჭი ისე კარგად მექცეოდა სულ ყურადღებას მაქცევდა და ყველაფერში მეხმარებოდა მალე მისი ქცევების გამო შემიყვარდა...და...

-არ მითხრა რომ სიყვარული აუხსენი!

-არააა! იმან ამიხსნა...და მეც დავთანხმდი მარაა მითხრა რომ გეღადავებოდიო...-ამაზე ნიკამ პირი დააღო

-მაგას შიგ ხოარ....-მერე გაახსენდა ქრისტი მის წინ რომ იჯდა-უი...ვერ არი...

-რა ზრდილობიანი ხარ...

-შენ ჯერ სად ხარ...-ამოიჩურჩულა ბიჭმა და ქრისტიმ მოკრა ყური

-რაო?

-არაფერი კაცო...-გაიცინა ნიკამ და ტელეფონზე ზარის ხმა გაისმა დახედა და ვაჩე იყო ანერვიულდა...

შენ არ შეიცვლები...🌟Where stories live. Discover now