Evine varmasının üzerinden iki saat geçmiş olan Barış hala en yakın arkadaşı Kerem'e ekleye çıkara yaşadıklarını anlatıyordu görüntülü konuşma üzerinden. "Oğlum keşke burda olsaydın şimdi, böyle olmuyor ya. Nerden kabul ettin şu şehir dışı dizi işini anlamadım ki. Koca İstanbul'da rol mü kalmadı?"Evet Kerem Barış'ın en yakın arkadaş kontenjanındandı. Barış'ın fotoğraf meselesi patlak vermeden bir hafta kadar önce şehir dışında olan dizisinin çekimleri başlamıştı. Elbette İstanbul'dan başka bir yerde uzun süre kalmak ona zor geliyordu tabi ailesi ve arkadaşları hepsi oradaydı çünkü. Ama teklifler arasındaki bu rol kafasına yatınca reddedemişti işte.
"Barış sonuç ne oldu amına koyayım ben hiçbir şey anlamadım?"
Kerem'in söylediği şeyle dudaklarını büzdü bu sefer. O da anlamamıştı ki? "Bilmiyorum." Bir süre düşünüp devam etti sonra. "Ben ne ara bu kadar bağlandım Kero'm? Önce onu bir anlasam."
Kendine olan sitemiyle ekranın diğer ucundaki Kerem sesli bir şekilde güldü kısaca. "Aşk değil mi lan bu? Ne zaman geleceği belli değil. Bi bakmışsın ilk görüş bi bakmışsın zamanla. Gerçi sizinki nefretten doğdu sanki biraz ama." Bir yandan arkadaşının tepkisine bakarken devam etti. "Ne demişler en büyük aşklar"
Sözünü kesti Barış. "Senin sikko felsefenle başlar."
"Siktir lan." Kahkaha atarken konuşmaya devam etti Kerem. "Adamı öpemedin diye oturdu içine gelip bana patlıyor bi de. Bu arada baktım da enişte de taş ha."
Kerem'in bahsetmesiyle hemen aklında canlandı sarışın adam. Özlemişti. Koca gece düzgün bir iletişim bile kuramadan çıkmıştı evinden.
Düşüncelerine dalıp gitmişken üstten düşen bildirime takıldı gözü. riv riv adlı kişiden bir yeni mesaj.
Kalbi tekledi. Acaba özlemi falan mı çekmişti bilmiyordu ama Allah'a şükürlerini sunarken hemen sohbetine girdi. O sırada anın heyecanıyla Kerem'in suratına kapattığının bile farkında değildi.
Futbolcu herif bütün dengelerini alt üst etmişti.
riv riv
Vardın mı eve
İsmail sözde İrfan gittikten sonra uyuyacaktı ama işte kıvırcık saçlı adam aklından bir türlü çıkmamıştı ki. Yazmadan edememişti.
oyuncum
İsmail bilmem farkında mısın ama evinden çıkalı neredeyse iki saat oldu nasıl varmayayım
İkisi de ilk mesaj için bunun tamamen bir bahaneden ibaret olduğunu biliyordu. Ama sevdiğinle uğraşmak kadar güzeli var mıydı?
riv riv
Öyle
Merak
oyuncum
Bu arada sen hep böyle sorcan mı evinden her çıkışımda
Meraktan
riv riv
Rahatsız mı ettim
Bir daha olmaz
Bende kabahat
oyuncum