פאולו ~
לפניי שעזבנו את ניו יורק אני ותרזה הסתובבנו.
אתמול לא יכולתי לצאת איתה להסתובב במנהטן , אבל אני כן רוצה לחזור לאיטליה בידיעה שהייתי איתה ויצרתי איתה זיכרונות."אני לא מאמינה שצריך לחזור." תרזה אומרת.
"איטליה יותר יפה מניו יורק , תאמיני לי את לא מפספסת." אני אומר.
"ברור שאיטליה יותר יפה , זה פשוט היעד השני שלי שאי פעם טסתי עליו." תרזה אומרת.
"מישהו אז צריך לתקן את זה , תגידי לי את כל היעדים שאת רוצה לטוס אליהם." אני אומר.
אנחנו נכנסים למסעדה יוקרתית והמארחת הושיבה אותנו בשולחן מרוחק."צרפת כבר אמרתי , תאילנד , פלורידה , קליפורנייה." תרזה אומרת ואני מחייך.
"אני אקח אותך לשם , לכל מקום שרק תרצי." אני אומר ותרזה מחייכת.
"אבל אתה לא יכול , אני יודעת שיש מדינות שאנחנו לא ביחסים טובים איתם." תרזה אומרת וחיוכה נפל.
אני נוגע בכף יד שלה ומסיט את שיערה שנפל על פנייה ואני תוחב אותו למאחוריי אוזנה.
אני מרים את סנטרה וגורם לה להסתכל בעיניי, "זין על המאפיות. שלא תחשבי לרגע שזה מה שיעצור אותי מלהגשים לך את החלומות." אני אומר.
"חוץ מזה , השם שלנו די חזק בקרב העולם התחתון , אף אחד לא יעז להתקרב אלינו." אני אומר.
המלצרית מגיעה ואנחנו מזמינים את האוכל שלנו.
תרזה ~
אחריי שסיימנו לאכול נסענו לכיוון המטוס של המאפיה.
"אני גמורה מעייפות." בלה מכריזה ברגע שהיא , אנטוניו ופרנצ'סקה עלו למטוס.
"תלכי לישון , אני אצטרף אליך בהמשך." אנטוניו אומר ומנשק אותה.
אני מתיישבת באחד מהכיסאות ופאולו מתיישב לידי.
"מה רואים?" פאולו שואל.
טיאגו נתן לי את הלפטופ שלו בשביל להעביר את הזמן עם סדרות וסרטים.
"אתה תבחר הפעם." אני אומרת.
"איך פגשתי את אמא." פאולו קובע , אני מניחה על הכתף שלו את ראשי ונותנת לו להפעיל את הסדרה.
"רזי , נחתנו." פאולו אומר ואני פוקחת את עיניי.
"אני ערה." אני אומרת , למרות שלא באמת הייתי ערה.
הייתי מעדיפה להמשיך לישון למרות שרק עכשיו הרגשתי עד כמה הצוואר שלי כאב.אני קמה מהכיסא ואני רואה שפאולו כבר אסף את כל הדברים שלנו.
אני מחזיקה בידו ונותנת לו להוביל אותנו לכיוון המכונית.
"תלכי לישון לעוד כמה שעות ואז אני אעיר אותך." פאולו אומר.
"למה?" אני שואלת.
נכנסנו לאוטו של פאולו והוא התחיל בנסיעה לכיוון הבית , אני שמה לב שאני תמיד האחרונה שמתעוררת ומה שיוצא זה שאנחנו עוזבים אחרונים את המטוס.
YOU ARE READING
אהבה מרפאת {2}
Romance{אין לקרוא כספר יחיד} {ספר המשך לבית ספר למאפיונרים} {גמור} הוא ריפא אותה , לא באמצעות מגע , לא באמצעות אהבה. בזכות הנפש שלו. הוא חיכה לה. תרזה ~ חשבתי שהיה לי הכל בחיים. פופולריות ביטחון בלתי פוסק וחברים נאמנים. הבחור שהייתי מאוהבת בו מגיל 0. הבחור...