4

2.4K 167 11
                                    

PERSPECTIVA CRISTAL.

Mama mi-a zis ca Damon a plecat asa ca am rasuflat usurata cand m-am strecurat din casa ca sa merg in club cu Amanda pentru ca vrea sa isi gaseasca un iubit numai bun pentru ea.Purtam o rochiță roz si o pereche de balerini negri iar parul il aveam prins intr-un coc .Intru in taxi si pornesc spre club.Ma simteam bine sa stiu ca nu sunt urmarita de nimeni pentru ca mereu am urat asta.Cobor in fata clubului si imediat o vad pe Amanda facandu-mi cu mana printre oameni.Doamne ce urat imi era sa stau printre oamenii beti sau drogati dar decat sa imi vad cea mai buna prietena suferind mai bine ma sacrific eu pentru ea.Ajung langa ea si zambesc cand o vad radiind.

-Credeam ca nu m-ai vii,imi zice ea si eu chicotesc

-Daca am zis ca vin,atunci era clar ca o sa fiu aici,murmur eu zambind.

Intram in club si inca de la intrare mirosul de alcool si fumul de tigare iti dadea o stare de greata.Uram cand cineva fuma pentru ca mi se parea o mare prostie si m-ai alea ca toti oamenii tatei pe care ii cunosteam de mica fumau pe ascuns cand eram eu prin preajma.Michael era urmatorul la tronul cartelului tatei pentru ca este baiat si desi tata ar fii vrut sa împărțim amandoi eu nu vreau sa imi bag viitoarea familia pana in gat in probleme de asta nimeni nu stia cu ce ne ocupam si m-ai ales pentru ca tata sa gandit ca este m-ai bine sa avem si multe afaceri importante si legale.Amanda ma tras pana la bar pentru a ne lua bauturi si apoi sa mergem sa dansam.

-Cu ce pot servi cele mai frumoase fete de pe aici,zice barmanul zambind spre Amanda.

Barmanul era un tip inalt si chelios cu o mecla de tip retardat care ma facea sa ma infior.

-Doua pahare de vodka,zice Amanda si eu am traso de mana pentru ca mi-a luat alcol.

-Desigur printesa,zice el si eu imi dau ochii peste cap.

Ma uitam prin sala scanand persoanele pana cand am dat de o privire ce mi-a facut sangele sa imi inghete sangele in vene.Statea acolo pe o canapea impreuna cu un tip si doua fete care incercau din răsputeri sa le atraga atentia.Amanda se uita la mine speriata si cred ca imi dau seama de ce pentru da Damon mi-a facut semn sa merg langa el.

-Cred ca ar trebui sa plecam,murmura Amanda.

-Nu ,mergem la el pentru ca este in stare sa ma omoare,zic eu si o trag de mana pana la el.

Cele doua pitipoance erau mai mult dezbracate decat îmbrăcate si la dracu daca acolo in sufeltul meu ma deranja sa o vad pe cea blonda cum se lipeste ca o caracatica de el si el nici nu o ia in seama.

-Plecati,ordona el si doamne ce voce demonica m-ai avea .

-Dar puiule si seara noastra salbatica?intreaba blonda senzual.

-Marianne ai face bine sa dispari,zice Damon si blonda se uita la el socata

-Numele meu este Alesia nu Marianne si esti un nesimtit.Haide Geanina ,zice curva si bruneta din bratele prietenului lui Damon se ridica nervoasa.

Damon si prietenul lui se uitau la mine si la Amanda nervosi si la dracu in ce belea am intrat numai eu stiu.

PERSPECTIVA DAMON.

Ma uitam la Cristal nervos la fel si Mish si desi nu imi pasa nici cat negru sub unghie de ea trebuie sa recunosc ca arta foarte sexy in rochita roz pe care o purta si deabea imi stapaneam impulsul de ai omora pe toti prostii care se uitau la fundul ei bombat.

-Ce dracu cauti aici,ii zic rece si ea tresare cand imi aude vocea.

-Am venit in club ce ti se pare ca facem,zice prietene intepata a lui Cristal.

-Tu taci,maraie Mish si cred ca lui ii sau aprins calcaiele dupa satena pentru ca o cam masura din cap pana in picioare.

-Cristal,zice Amanda speriata probabil de el.

-Cred ca e vremea sa mergem acasa,zic eu ridicandu-ma de pe canapea.Mish du satena guraliva acasa,ii zic eu prietenului meu apoi o prind pe nebună de mana si o trag spre iesire.

Nu zicea nimic si la draci daca o facea de nu o băteam.Uram ca cineva sa faca ceva pe la spatele meu si chiar daca misiunea asta esre importanta nu voi lasa pe nimeni sa ma joace pe degete,m-ai ales o pustoaica.Ajungem in fata motorului meu si o vad cum se uita la mine cu frica.

-Este al tau,zicea ea cu o voce gatuita semn ca ii este frica.

-Da acum puneti casca si taci,tip eu la ea si o vad cum tremura in timp de isi pune casca.

Ne urcan pe motor si pornim spre casa ambaland motorul acest lucru facand-o pe sclifosita sa ma stranga mai bine in brate si jur ca atunci cand i-am simtit m-ai bine mainile in jurul meu stomacul meu a luato la vale si asta nu se poate intampla.NU POT SA MA ÎNDRĂGOSTESC DE CRISTAL HALL.

Always youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum