Our Hair !!!

503 35 0
                                    

Ma trezesc la 5:30, Shera si Mira fiind amandoua in sufragerie, asteptand ca eu si Elyon sa fim gata. Avand in vedere ca Elyon nici nu s-a trezit ma duc in camera ei ca in fiecare dimineata si incep sa tip

- Este imposibil ca un om sa doarma atat de mult ! Si cand ma gandesc ca inainte aveai insomnie !! Trezeste-te odata ! -tip eu dandu-i cu perna in cap

- Nu vreau sa imi faca ceva la par ! -se plange ea

- Daca nu te trezesti iti tai parul, fac o peruca si o vand pe internet !!! -tip eu, ea ridicandu-se imediat si incepe sa se pregateasca. Ma duc jos anuntandu-le pe fete ca ma duc si eu sa ma pregatesc. Imi deschid dulapul si avand in vedere ca afara a plouat toata noaptea si ca inca mai ploua imi iau o pereche de leggings negri cu talie inalta, o camasa alba si o geaca de piele neagra. In picioare imi iau niste tenesi negri, imi iau poseta si telefonul si ies din camera.

- Nou look? -ma intreaba Shera analizandu-ma din cap pana in picioare

- Ploua in caz ca nu ai observat. -spun eu analizand-o si eu pe ea, care era imbracata intr-o pereche de blugi albastri si un maieu. Asa ca urc pana sus sa caut un hanorac ca sa nu moara de frig.

- Elyon grabeste-te. -bat si tip in usa de la camera ei, si cobor scariile pentru a-i da hanoracul Sherei.

- Am mari emotii !! -spune Mira, care aproape tremura de la emotii si stres

- Nu stiu de ce aveti atatea emotii, nu cred ca ne vor schimba mare lucru. -spun cautand in dulap un pachet de biscuiti in caz ca ii se face foame lui Elyon mai tarziu, fata asta e ca un copil de cinci ani. E deja ora 6:10 si noi trebuia sa fim acolo la 6:30.

- Elyon!!!! -tip eu sa coboare, mai repede.

- Vin acum !! -tipa ea coborand scariile. Era imbracata cu o pereche de blugi rosu inchis, un tricou negru, un sacou si o poseta.

- In regula avem tot ce trebe? -intreb eu inainte de a parasii casa, fetele dand afirmativ din cap, iar eu dandu-mi ochii peste cap la cat de aeriene pot fii.

- Poate o umbrela ar fii utila pe furtuna asta. -spun eu luand umbrela de langa televizor si in sfarsit parasind casa.
In drum spre stilist/coafor radeam de ne auzeam numai noi pe toata strada, avand in vedere ca nu era nimeni pe strada la ora asta. Ploaia se oprii in sfarsit, insa era mai rece ca niciodata. Odata ajunse la coafor am mai stat 10 minute afara pentru a convinge-o pe Elyon sa intre.

- Nu avem timp de asa ceva ! Intra acum -tip eu nervoasa la ea

- Daca mi-l taie !? -tipa si ea stand increzuta in fata mea

- Vrei sa fii celebra ?! -o intreb eu incruntata

- Da da da ! -topaie ea fericita

- Atunci intra si nu mai tipabin mijlocul strazii !! -tip eu tragand-o de mana inauntru.

- Buna, eu sunt Celi si ma voi ocupa de parul vostru, incantata sa va cunosc. -ne spune o doamna zambind inocent, inocent pentru noi pentru ca Elyon o privea ca pe un Demon

- Buna. -spunem noi scurt in cor. Celi ne ia hainele ude si le aseaza pe un fotoliu. Ne aseaza pe fiecare pe un scaun si incepe sa ne puna intrebari.

- Va place parul vostru actual? -intreaba ea, punandu-ne un fel de gel in par pentru a nu-l strica cu vopsele.

- Da !!! -tipa Elyon la Celi ca si cum ar certa-o. Celi incepe sa rada de reactia lui Elyon isi cheama colegele sa o ajute. Ne-a spus ca vom vedea la sfarsit rezultatul asa ca acopera oglinda ca sa nu ne vedem parul in ea. O fata incepe sa imi spele parul si sa amestece niste culori, ceea ce ma emotioneaza putin pentru ca stiam ca va urma sa imi vopseasca parul. In timp ce imi aplica vopseaua pe par imi iau telefonul pentru a-l suna pe meneger.

Lost Lovers : Dreams (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum