Фрея беше пред езерото с нимфи.
-Сабел, тук ли си? -попита тя -Важно е ! - в продължение на няколко минути никой не се появи , а Сабел беше главната нимфа на душите.
-А Фрея , толкова красива си станала. - каза една нимфа, като се появи от водата.
-Ам ти не си Сабел . Къде е тя?
-Аз съм Сицилия , Сабел взима душата на един гном. Вземи лодката и отиди на онзи камък ей там. -тя посочи малката скала и се гмурна във водата. Тя се качи на камъка и зачака.Мина доста време и Сабел се появи.
-Здравей Фрея , какво те води насам?
-Искам да победя Еврея, ще ми трябва много сила .
-Разбирам да се гмурнем .- тя грабна Фрея сложи й хриле да може да диша под водата.
Стигнаха до дъното и там се бяха събрали доста нимфи . Всички нимфи се бяха събрали в кръг , а Фрея в центъра. Сабел започна да прознася думи , които Фрея не разбираше. Злото момиче загуби съзнание. Сицилия я взе и занесе до брега , като й сложи на врата елексир .
Тя се събуди и си тръгна. Филип я посрещна .
-Как мина ? Вече по силна ли си? - любопитстваше той.
-Ти как мислиш . -и показа елексира-Като го изпия ще стана по могъща и от могъщото. Ся ми разкажи разговора.
-Еврея уби Мордекай.
-Тя уби човек? Знначи се мисли за могъща това е добре.
Тя отиде при нея , но я нямаше там където попринцип е.Тя влезе и искаше да поразгледа .Една ярка врата водеше към мазе ,където Фрея слезе. Там имаше много елексири и отвари , тя се почуства застрашена и ги счупи. От друга врата се носеше ярък и зелен цвят тя отвори вратата с магия. Вътре имаше хора едни препарирани други затворени в токсични отпадаци. Мордекай беше от тези, които са в токсичните отпадаци.
-Какви ги върши сестра ми .-каза уплашено Фрея .За първи път тя е уплашено и Еврея влезе.
-Каккво търсиш тук? Веднага да изчезваш или искаш да свършиш като Мордекай или като препарирано животно . Ти как си избираш. -засмя се .
-Не знаех , че си такава? А аз мислех , че съм зла. -каза Фрея.
-Много мислиш-затапи я Еврея. По добре си върви.
- Ще си тръгна когато аз си пожелая. -сметна, че трябва точно в този момент да си тръгне и се изпари.Филип я чакаше .
-Къде беше?
-Не ми се говори, отивам да си легна. -каза Фрея и заспа.---------------------------------------
Снимка: Сабел главната нимфа на душите.
YOU ARE READING
Царство Аврезия
FantasyЕдна история за две сестри, една завист, едно царство. Пълно с непокорство, убийство, магия и любов.